Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anoppi haki skidit eilen illalla. Voi että oli mukavaa. Sen kunniaks käytiin emännän kanssa mäsäyttämässä Sokos hotellin aamupala s-cardiin kertyneillä rahoilla. Kyllä napa veti, terveisiä @TJJ lle!
 
Oi voi. Robertille kävi sitten huonosti. No, tänään on onneksi minun viimeinen kuntonyrkkeilykurssipäiväni. Päästään sitten Ropsun kanssa treenaamaan väistöt ja suojaukset kuntoon! Tuollainen tyrmäysiskujen vastaanottaminen on niin kauhean epäterveellistä ja johtaa aivovaurioon - Sylvi paheksuu moista toimintaa.
 
Koirien kanssa tehty aamulenkki palautti uskoni nuorisoon ja siihen, ettei some ole täysin pilannut perinteistä luovuutta.

20221016_110054_copy_1612x907.jpg

20221016_110103_copy_1612x907.jpg
 
Mitenkäs tuo rahalla saa ohjelman Netflix versio onko katoamisen väärtti? Kovasti sitä nyt joka puolella luukutetaan. Ei ilmeisesti ole kuitenkaan suoraan Nordic noir tyyppistä settiä vaan vähän siitä vierestä?
 
Mä oon ettinytkin kauan kadoksissa ollutta sheikkeriä. Kasvaakohan tuon juomalla isot lihakset?
IMG_20221016_142951.jpg

Taitaa lentää avaamatta roskikseen...
 
Uuniin meni savuporokaalilaatikko.

En muuten pidä savustetusta ruuasta. Varsinkaan porosta.
 

MIKÄ v***u teitä porilaisia oikein vaivaa, kysyi Juha Veijosen näyttelemä Jussi Vares Satakunnan sydämeen sijoittuvassa V2 – Jäätynyt enkeli -elokuvassa.

Nyt Porissa on jälleen havaittavissa kaupunkiin sopivaa hulluutta, kun paikallisessa Antinkadun K-Supermarketissa myytiin ES-energiajuomatölkkiä ujoon 149,15 euron hintaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom