Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla ystävä, joka on tosi rakas ja ihana, mutta hän vetää haarukan suusta hampaita vasten, tai siis hampaiden välistä. Siis joka kerta, kun ottaa haarukan suusta, niin kuuluu sellainen vihlova ääni.
Tuo on kamalaa. Menee kylmätväreet jo ajatuksesta.
Puren mieluummin itseäni huuleen, kuin annan haarukan tai lusikan koskettaa hampaitani.
Hyi.
 
No joo ei se kovin halpaa ollutkaan. Muistan vieläkin kun vappuna olikohan 2004 oli ysivitonen 0,99€ 🥺
Juu noussut on kovasti täälläkin mutta on tuo 0,5€ / L vielä jonniinmoinen etu. Jos en ihan väärin muista niin ennen ysäriä tankattiin mopoja reiluun 3 markkaan / L
 
Juu noussut on kovasti täälläkin mutta on tuo 0,5€ / L vielä jonniinmoinen etu. Jos en ihan väärin muista niin ennen ysäriä tankattiin mopoja reiluun 3 markkaan / L
Muistan kun piti mopon tankki ajaa hyvin kuivaksi, että paavonurmella mahtui. Hinta oli alle 2,50 markkaa / l.
 
Power ja takuu... Sain tingata asiakaspalvelijan kanssa, että minulla ei ole mahdollisuutta tuoda verkkokaupasta tilattua tuotetta lähimpään Power-liikkeeseen, koska paikkakunnalla ei selaista ole ja lähinkin on kaukana. "Ei ole ongelma, vaikka on tilattu verkkokaupasta. Voitte tuoda tuotteen arvioitavaksi lähimpään Power-liikkeeseen".
No, minulle on ongelma, koska asiasta tulee matkakuluja (sinne on yli 100 km). Lopulta asiakaspalvelija suostui antamaan postiosoitteen Power-huoltoon Vantaalle, mutta tarkistusmaksusta (jos vika ei kuulukaan takuun piiriin) hänellä ei tietenkään ollut mitään tietoa eikä halua selvittää asiaa.

0+/5

E: tapojeni vastaisesti jätin kiittämättä asiakaspalvelusta, koska kiitollisuus ei tuon palvelukokemuksen jälkeen ollut päällimmäisenä Mielessä. Eikä ole vieläkään.
 
Miten ihmeessä joistakin ihmisistä voi päästä niin hirveä metakka, mässytys ja mäiskytys kun ne syö? Vitt*, tekis mieli istua sormet korvissa ja huutaa kun jotku hotkii eväitään. Vähemmästäkin ihmisiä tulee hulluksi.
Misofonia.

The Hannu taisi joku aika sitten aiheesta kirjoitellakin.
 
Mitäs vittua tuon syömisen kanssa. Täälläkin alkaa hirvee huuto, jos legot vähän osuu haarukkaan :D Tapahtuu harvoin, mutta jotain sapuskaa saattaa haluta vetää matkaan siitä haarukasta sillai kevyesti etuhampaita vasten.

Sit jotain vanukkaan tyyppistä on välillä (en tiedä oikein miksi) mukava kevyesti pureskella.

Eikä jaksa himassa ihan hirveästi kiinnostaa nuo edelliset. Raflassa, tilaisuuksissa asia erikseen, mutta jaksa himassa aina syödä kuin jossain kuninkaan illallisella.
 
mutta jaksa himassa aina syödä kuin jossain kuninkaan illallisella.
Minä syön kotona tv:n edessä lattialla, siitä on kuninkaan illalliset kaukana.
Mutta äänettömästi.
-Lukuunottamatta satunnaisia "oho-ilmaisuja", jos jotain tippuu lattialle tai rinnuksille. 😅😂😂
 
No niii-in. Ekalla luokalla jo opetettiin että syyään suu kiinni, eikä ruoka suussa puhuta. Ei mitään MÄYSMÄYSROUSKISROUSKISMUSSUTIMUSSUTI. saatana. Ihan niinku koira louskuttas jotain maapähkinävoita kitalaestaan.
Niin.. :D No, minä en mässytä, enkä pääsääntöisesti puhu ruoka suussa, ellei toisella oo jotain perkeleen tärkeetä asiaa, johon pitää saada just sillä sekunnilla vastaus, kun koittaa vetää sapuskaa naamariin, mutta siis jos nyt syömisestä sattuu joku ääni silloin tällöin lähtemään, niin eipä se minua juuri kiinnosta. Ja vielä vähemmän himassa
 
Niin.. :D No, minä en mässytä, enkä pääsääntöisesti puhu ruoka suussa, ellei toisella oo jotain perkeleen tärkeetä asiaa, johon pitää saada just sillä sekunnilla vastaus, kun koittaa vetää sapuskaa naamariin, mutta siis jos nyt syömisestä sattuu joku ääni silloin tällöin lähtemään, niin eipä se minua juuri kiinnosta. Ja vielä vähemmän himassa
Juuei, pointti ei ole se että joskus hampaat kolahtaa haarukkaan tai porkkana rouskahtaa, mutta kun se syömisprosessi on semmonen 5 minuutin mässytysmaiskutusrouskutus projekti minkä läpi ei kuule omia ajatuksiaan tai samassa huoneessa ei viitti puhelimeen puhua...siihen menee hermot.
 
Viimeksi muokattu:
"Japanin entiselle pääministerille Shinzō Abelle järjestettiin tiistaina arvokkaat hautajaiset maan pääkaupungissa Tokiossa.

67-vuotias Abe salamurhattiin heinäkuussa kesken kampanjatilaisuuden Naran kaupungissa." YLE

Onko ruumis ollut pakastimessa tähän asti?
 
"Japanin entiselle pääministerille Shinzō Abelle järjestettiin tiistaina arvokkaat hautajaiset maan pääkaupungissa Tokiossa.

67-vuotias Abe salamurhattiin heinäkuussa kesken kampanjatilaisuuden Naran kaupungissa." YLE

Onko ruumis ollut pakastimessa tähän asti?
Eiköhän.

Oma isänikin odotti hautaamista (polttamlsta) puolisen vuotta vai olikohan vielä pidempään.
 
Kilsathan saapi liikkeen piikkiin, vai mites se menikään?

Tuskinpa saa, kun ei ole qlliolentoa pitämässä puolia... Eikä ole autoakaan, niin joutuisin ostamaan senkin ensin. Ja jos sen tuotteen sinne kiikuttaisi, niin sieltähän se pitäisi sitten myös hakea eli kaksi reissua yli 100 km päässä.

Täällä pöndellä... Se on siinä ja siinä, että pääsiskö sieltä julkisilla edes saman vuorokauden aikana takaisin kotia. Ostan mieluummin uuden tuotteen hajonneen tilalle, kuin lähden bussilla setvimään huoltoja ja mahdollisesti maksamaan vielä tarkastusmaksuja.
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom