Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsek.tämä elämä tappaa minut tylsyyteen!
Kiukkuhan on joskus hitsannut ihan kalapuikollakin.
Tiätkö mistä se sai kipinän?Vokotti kasvatti kalapuikon ylähuuleen.
Taitaa Eddie lämmitellä uraansa, kun just tuli Prinssille Morsian/Coming to America 2. En tosin oo kattonut, mutta.Beverly Hills Cop IV ilmeisesti tekeillä ja pitäs tulla Netflixiin ens vuonna.. Annan noin 15% mahdollisuudet, ettei ois ihan hirveetä sontaa.
Ja onneks ekat kaksi voi aina kattoa uusiksi.
Oysterista varmaan.Tiätkö mistä se sai kipinän?
Aikamoinen mökä. Kuuluu sisälle asti.Ai niin, täällä on festarit (Porispere) ja yllärinä sataa vettä. Ei haittaa, mutta haittaa kuitenkin.
Että mää oon läski ja syön aina liikaa. Ei vaan ole mitään itsehillintää. #yhyy
On vissiin. Viime viikolla, alle 80kg sarjassa, muka sain jotain aikaiseksi. Nyt tukevasti (pun intended) taas +81kg. #depressioSinulla on krooninen lihavuus.
Mun tekis tökätä nokkaan kuntien ja sairaanhoitopiirien johtajia, jotka vastaa näiden softien hankinnasta ja ”kilpailutuksesta”. Hyviäkin saisi, mutta paskaa halutaan.Munki kyllä tekis mieli mennä lataamaan nenään jotain nörttiä aina kun tietojärjestelmä ei toimi kuin ajatus tai jopa tilttaa.
Vois vetää tasapuolisesti kaikkia turpiin.Mun tekis tökätä nokkaan kuntien ja sairaanhoitopiirien johtajia, jotka vastaa näiden softien hankinnasta ja ”kilpailutuksesta”. Hyviäkin saisi, mutta paskaa halutaan.
Kukapa meistä syytön olisiVois vetää tasapuolisesti kaikkia turpiin.