Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oliko Dark Fatessa mitään erityistä.. Linda Hamilton tais vähän pelastaa, mutta kaikki noi uudet on ollu minusta osapuilleen samaa saplunaa, että laserit (tai ammukset) vaan sinkoilee ja tarina ei kiinnosta ketään.

Toivottavasti Lethal Weaponit saa levätä rauhassa. Danny Glover on jo oikeasti liian vanha (for this shit).

muoks. itse asiassa tuohon aikaisempaan, niin Lethal Weapon kolmonenkinhan oli vielä täysin asiallinen. Nelonen ois saanu jo jäädä tekemättä.

Sama tais olla Die Hardeissa, että kolmoseen ois ollu hyvä lopettaa.

Beverly Hills Cop IV ilmeisesti tekeillä ja pitäs tulla Netflixiin ens vuonna.. Annan noin 15% mahdollisuudet, ettei ois ihan hirveetä sontaa.

Ja onneks ekat kaksi voi aina kattoa uusiksi.
Mä voin nyt jo arvata miten toi menee:
Eddie Murphylla (Axel Foley) on tytär joka on ryhtynyt poliisiksi. Tyttären nimi on varmaan Alex Foley, koska se on hassun aseksuaalinen nimi. Eddie itse on korkeassa asemassa poliisilaitoksella, ja ei haluaisi että tytär on poliisi. Tytär seurustelee miehen kanssa, joka on puoliksi tummaihoinen ja puoliksi aasialainen. Judge Reinholdin hahmo ei enää ole poliisi, vaan tuomari, koska haha.
Sitten joku surkea B-luokan toimintajuoni tuohon kylkeen, vähän cameoita vanhoista leffoista, ja tunnarista joku näpsäkkä remixi.

Trailerissa tai teaserissa tunnari soi myös hitaasti pianolla soitettuna, tai enemmänkin pimputeltuna, sillai haikeasti kun näytetään vanhoja maisemia ja Eddien vaimon hautaa (tietysti se on kuollut ja hänen kuolemansa vei elämänilon Eddiestä). Traileri loppuu kun teksti "coming in 2023" tulee ruutuun ja taustalta kuuluu Eddien Kermit-nauru.

Mä voin nyt jo arvata miten toi menee:
Eddie Murphylla (Axel Foley) on tytär joka on ryhtynyt poliisiksi.
Kuulostaa jotenkin tutulta ja niin todennmukaiselta, että se menee varmasti noin. Tulee hieman mieleen eläintohtori leffat, jossa kolmannessa osassa Eddie Murphyn näyttelemän eläinlääkäri John Dolittlen tytär ryhtyy isänsä seuraajaksi.

Leffoista puheenollen kauankohan katsojat jaksavat fast and furious leffoja, todennäköisesti ainakin ihmisiä kiinnostaa ja leffa myy kun ollaa 10 leffaa tekemässä. 😁

työmaalla, normaalista poikkeava välilehti selaimessa: auki

ratio.jpg

Esittelyt varsin puutteelliset. Ei näillä perusteilla voi valita.

naaman perusteella

on nyt tullut surullisen tutuksi kun pian kuukauden pelannu tinneriä

sielähän valtaosa NAISista ovat tyystin ilman mitään tekstiä, pelkkien kuvien perusteella pitää jaotella

iida on valinta

tod.näk. IsoG valitsee toisin #he #he

Mitä hevon vittua naaman perusteella. En valitse, enkä ees kato. Pilalle mennyt koko homma.
Ei tarttis naama ollenkaan, tissit ja perse. Niistä missit valitaan.

Teoriassa ainoa järkevä sivusto olis alastonsuomi, kun siellä näkyy tissit ja perse. Sekä vittu. Muttei naamaa ollenkaan. Mutta 90% läskejä homoja. 10% läskejä ämmiä finnisine perseineen. 0,01% hyväkuntoisia nuoria naisia, mutta nekin huoria. Käytännösä siis instagram minibikinikuvineen on se paras foorumi.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
kiitä onneasi, että JuuriSinun ei tarvitse pelata sitä peliä, mistä äsken juttelin
Itsehän en ole NAISia koskaan narrannut missään sovelluksissa enkä netissä, kaikki on hankittu elävänä.
Sokkotreffeillä pari kertaa käynyt ja nekin ovat kyllä olleet itse sovittuja, mutta sen verta vahvassa humalassa, että muistikuvat sokean luokkaa.

Tekstittömät vasemmalle aina

Minulla lähes toisinpäin, tekstin luettua kun hyvinkin usein tietää heti, että Minä en ole häneä varten
tekstittömillä voi elätellä itsestä turhia luuloja, kun ei tiiä mitä hakevat

luulot ovat tosin hyvin pienet; koska: 3 tykkäystä tullut alle 50kilometrin ja eikä alle sadan ole yhtään sen kovemmat lukemat, vasta +120km on tullut enemmän kuin kolme tykkäykstä, valtaosa kuitenkin +8500kilometkin päästä

mikähän idea NAISilla muuten on tykätä kaukana oleviasti Miehistä, jos sitten ei ole aikomustakaan viestitellä heidän kanssa?
olen nyt ottanut kaksi mätsiä kaukaa, kumpikaan ei ole vastannut ensimmäiseenkään viestiin? mikä idea?

Muutama tunti syömättä ja julkean tunteä nälkää vaikka Afrikassa niin monet on aliravittuja.

Suositut

Back
Ylös Bottom