Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oletko absolutisti vai muuten vain ei ole tullut lipiteltyä?
Absolutisti ehkä väärä termi itselle. Koska olen kuitenkin muutaman kerran elämässäni jonkun karmean samppakaljalasillisen irvistellen juonut, kohteliaisuudesta.
Ei vain maistu.

Luonteeseeni kuuluu myös se, että kun jotain tehdään, niin se tehdään kunnolla. Suklaalevystä ei oteta yhtä palaa. Otetaan yksi levy.
Tämä saattaisi olla pienehkö onkelma alkoholin kanssa...:LOL:

Ja vaikka miten maksa arvot olisivat punaisella, väittää kiven kovaan, että silloin tällöin vain yksi saunaolut.
Nämä on aina mukavia haastattelejua. "Saunakaljat joskus" = 24tlk/sauna 3x/vko.

Muistan myös lämmöllä "mitään en oo ottanu vierotushoidon jälkeen" = ~3,5 promillea aamu ysiltä.

mitähän tuo viinanjuontikaan muille kuuluu, eikö jokainen saa juoda tai olla juomatta juuri niin paljon kun itse haluaa?

kauhisteleeko työterveysääkärit yhtä paljon sitä jos joku ei harrasta lainkaan liikuntaa? tai tupakilla polttelee?

Minen tiedä kun en ole käyny

"miksi poltat kymmenen savuketta viikossa, eikä kolme riittäisi?"

mitähän tuo viinanjuontikaan muille kuuluu, eikö jokainen saa juoda tai olla juomatta juuri niin paljon kun itse haluaa?

kauhisteleeko työterveysääkärit yhtä paljon sitä jos joku ei harrasta lainkaan liikuntaa? tai tupakilla polttelee?
Alempaan lainaukseen: kyllä.

Ja ylempään ja yleisesti. Tiedäthän kuinka aina valitetaan että hoidetaan aina vain sairauden oiretta, eikä koskaan syytä. No tuo alkomaholin/tupakan nauttimisen kysely/seuraaminen, siitä motkottaminen, ym on juuri sitä parasta hoitoa mitä kukaan ei koskaan saa. Eli yritetään ehkäistä sitä sitä sairautta tulemasta.

Khyl. Tämä 24tlk kaljaa/saunakin sanoi ettei hän alkoholia käytä.

Minä kuulin kerran päivystyksessä, kun ulkomaalainen lääkäri yritti kysellä potilaalta (haimatulehdusepäily) tämän alkoholinkäytöstä. Oli muuten kertomansa mukaan lähes absolutisti herrasmies kyseessä 🤣 Muuten vain rankka elämä jättänyt ulkonäköön jälkensä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
YLE.

"Mursu jätti jälkeensä kamalan löyhkän: "Emme voineet montaa minuuttia olla siinä, kun päätä alkoi särkeä"

Vasta viikonlopun sade huuhteli kammottavan hajun pois mursun nukkumapaikalta Haminassa."

Mursun kakka haisee 😁

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom