Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
🤔

Äänestän UPS-autoa. Seuraavana varmaankin Posti tai Ford... 🤣

Huomaan kyllä joskus liikenteessä ollessa autojakin, mutta yleensä silloin tulee katsottua sitä autoa, ei kuskia...
Suojatien yli kävellessä tulee kyllä joskus katsottua kuskiakin, kun yleensä nostan kättä kiitokseksi tien yli päästämisestä. :)
Mä en kyllä nostele kättä suojatiellä 😁 niiden kuuluuki pysähtyä siihen eikä ajaa päälle.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
10/12 sairauksista. Aika hyvin, koska erikoisasiantuntijuuteni kohdistuu ainoastaan Piporadioon.

Oi! Yle Areenassa on useampi kausi Foylen sotaa katsottavana 🙂

Stam1na toimitti perusvarman. Tobias Sammet myöhästyi teknisten ongelmien takia tunnin verran. Tämänkin postauksen arvo 0.

Mä en kyllä nostele kättä suojatiellä 😁 niiden kuuluuki pysähtyä siihen eikä ajaa päälle.

Ei ne aina pysähdy vaikka kuuluisi. Jotkut jopa painavat lisää kaasua, että kukaan ei varmasti erehdy astumaan siihen suojatielle, ennen kuin ovat päässeet pysähtymättä ohitse...

Täällä pöndellä sanotaan bussikuskeillekin tervehdyksen lisäksi poislähtiessä vielä kiitosheipat.
Ja saattavat toivotella mukavaa päivänjatkoa/illanjatkoa/viikonloppua takaisin. 😁

Onko @Sniffari tai kuka tahansa muuten maistanut Karhun uusia erikoisia? Ostin Summer Alea ja Neipaa. Ihan positiivinen yllätys, molemmmat maistui.

Toki kipuun ja särkyyn lääkärin määräyksestä, mutta kivempi että parempi.
Ruis IPA on ihan hyvä, muut sitä seuranneet mitä oon maistanu, on ollu niin hirveitä että aattelin jo etten edes tulevia kokeile, mutta Neipaa maistoin ku tarjottiin ja toimi kyllä ihan ok.

Ruis IPA on ihan hyvä, muut sitä seuranneet mitä oon maistanu, on ollu niin hirveitä että aattelin jo etten edes tulevia kokeile, mutta Neipaa maistoin ku tarjottiin ja toimi kyllä ihan ok.
Ite ei kauheesti tule isojen merkkien spessuja osteltua, mutta välillä kokeilen, kun saatavuus hyvä. Ruis IPA on kyllä muuten hyvä saunabisse. Olvin Summer Ale samaten.

Suositut

Back
Ylös Bottom