Kemissä tekevät samaa. Muistan ku lapsena ajettiin ohi ja kysyin isältä että miks nää on laskenu haulikolla liikennemerkeistä läpi.
Kemiläiset ollu täällä keihäsmatkalla?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kemissä tekevät samaa. Muistan ku lapsena ajettiin ohi ja kysyin isältä että miks nää on laskenu haulikolla liikennemerkeistä läpi.
Ne oli ne kissan kusemat verhot. Neljä samanlaista niin oli hyvä sauma pestä kaikki samoin tein.Verhot ripustetaan vain kerran. Poisoton hoitaa ruumissiivoojat.
Itellä ois tänään ollut jonkinlainen kohtalo, jos en olisi lukenut liikennettä.Ja moottoripyörää kuljettanut mies oli vanhempi, mutta stopin takaa eteen ajanut nainen ikäkkäämpi.
Juu, ikä on vain numeroita ja vanhuus henkistä, mutta mistä poliisi/toimittaja tiesi näiden kahden kohdalla kumpi oli kumpi?
Itellä ois tänään ollut jonkinlainen kohtalo, jos en olisi lukenut liikennettä.
Menossa suoraan pärrällä liittymän yli, näin hyvin ettei ketään tule kummastakaan väistämissuunnasta. Hidastin silti, kun kääntyviä risteyksessä ja eiköhän joku pappa käänny eteen, likellä ettei etunen mennyt lukkoon ja pienellä väistöllä auton perästä ohi. Huh.
Kemiläinen keihäs lentää ainoastaan hihaanKemiläiset ollu täällä keihäsmatkalla?![]()
Tä? Tommosia #jatkeita tulee melkein harva se päivä vastaan?
Sälekaihtimet.Verhot ripustetaan vain kerran. Poisoton hoitaa ruumissiivoojat.
Pimennysverhot. -rulla-Sälekaihtimet.
Tällä mahalla ja naamalla ihan sama millä ajaa.
Tällainen sattuu silmiin Tnationin etusivulla kesäkuun alussa (kyllä, minä luen Tnationia, säännöllisesti!): The 10,000 Swing Kettlebell Workout@Fea ! Mikä se kahvakuulahaaste oli? Loma lähenee ja kaiken oheistoiminnan kylkeen tekis mieli ottaa joku homma.
Kiitos!Tällainen sattuu silmiin Tnationin etusivulla kesäkuun alussa (kyllä, minä luen Tnationia, säännöllisesti!): The 10,000 Swing Kettlebell Workout
Olen tehnyt tuolla olevan ohjeen mukaan ja kahden treenipäivän jälkeen pitänyt välipäivän.
Oliko @Saatana lla tästä sellainen haasteversio, jossa ei pidetä välipäiviä vaan tehdään kaikki 20 päivää yhtäsoittoa putkeen?
Aikoinaan sain ohjeen, jota olen vastaavissa tilanteissa pyrkinyt soveltamaan.Itellä ois tänään ollut jonkinlainen kohtalo, jos en olisi lukenut liikennettä.
Menossa suoraan pärrällä liittymän yli, näin hyvin ettei ketään tule kummastakaan väistämissuunnasta. Hidastin silti, kun kääntyviä risteyksessä ja eiköhän joku pappa käänny eteen, likellä ettei etunen mennyt lukkoon ja pienellä väistöllä auton perästä ohi. Huh.
Minulle tuli ensimmäisenä mieleen Syvä kurkku