Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Itse en ole koirahommissa housuissa. Tai riippuu hommista. Tänään kolmen koiran kanssa harrastamassa kuolleen puunoksan hakemista joesta 😁

No joo, mutta mettässä on viileempää ja siellä voi jonnin verran harrastaa näilläkin keleillä. Eilen käytiin semmosta sunnuntaietsintää tekemässä.
Uiminen toki erikseen! Ei ihan joka päivä vain pääse.

Meidän pitäisi treenata tokoa, koska meinasin että osallistutaan rodun SM-kisoihin omassa luokassa. Näillä näkymin mennään kyllä aika takki auki, mutta ilon kautta! Toivottavasti päästään viikoksi halliin treenaamaan.
Housut tarvitaan siksi, että palkkauksen yhteydessä koira saa hypätä minua vasten ja koska on kivempi pyyhkäistä käsistä mahdollinen kuola housuihin kuin reiteen. :LOL:

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%

Hauska tuo trans ketju. Hieno sivusto tämä pakkis. Pidättäydyn edelleen kommentoimasta mihinkään muuhun ketjuun kuin offtopikkiin.

Mulla on läheinen kosketus trans asiaan. Olen itse trans-ktm. Oon valmistunu insinööriks, mutta koen valmistuneeni kauppatieteiden maisteriksi. Oon koko urani tehny hommia joita voi tehdä ktm papereilla ja muutaman vuoden tein puhtaasti taloushommaa johon oli vaatimuksena ktm. Monen sattuman kautta sain sen jobin. Vaadin että saan vaihtaa koulutukseni ktm:ksi.

Mulla on läheinen kosketus trans asiaan. Olen itse trans-ktm. Oon valmistunu insinööriks, mutta koen valmistuneeni kauppatieteiden maisteriksi. Oon koko urani tehny hommia joita voi tehdä ktm papereilla ja muutaman vuoden tein puhtaasti taloushommaa johon oli vaatimuksena ktm. Monen sattuman kautta sain sen jobin. Vaadin että saan vaihtaa koulutukseni ktm:ksi.

SAIRASTA!!
Veronmaksajana en kyllä aio tuollaista hyväksyä!

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
FB_IMG_1656400270707__01.jpg

Kaks kesää sitten koirakin oli vielä pikkunen sintti.

Viimeyö tuulettimien ja korvatulppien voimalla. Vähän enemmän unta, mutta paljon alle normin.

Ja siis mitvit Joksu, oot saanu jo kandin valmiiksi täs välis? 😭

Tällä hetkellä vihaan IT-alaa 🤣 ja mietin et mitä sitä alkais opiskella seuraavaksi ku en tiedä mikä musta tulis isona.

Konsulenttihommat on just parhaita. Voit viisastella vailla vastuuta ja hyvin maksetaan. Oon kokeillu hommia alihankkijalla, konsulenttina ja tilaajana. Toteutusprojekteja epc, epcm ja suunnitteluprojekteja. Softaprojektinkin vedin tilaajana, Jeesus miten vituiks meni se. Lopulta palasin kovapalkkaiseks konsulentiks. Nyt on kivaa. Kotoota autotallista samaan aikaan jumppailee kun tekee hommia. On muutama ”alainen” joka tekee varsinaiset hommat. Eivät onneks linjassa oo alaisia niin ei vastuuta niistäkään. Ei tän paremmin vois työt olla.

Ehkä konsulenttina valtiolla vakituisella viralla vois olla parempi. Nyt tarvii kuitenkin tehdä tulosta. Sinänsä ei haittaa kun sitä tulee itsellään tällä hetkellä.

Onhan tässä puolensa. Läppäri repussa ja mobiilikaista niin kivahan se on palmun alla olla missä milloinkin. Mielummin toki ilman konetta. Inhouseksi varsinkaan valtiolle, uh, sieluun sattuisi.

Ei kyllä pystys tekemään pelkästään tietokoneella töitä. Hajoais pää (hajoo nyt jo), hajoaa kroppa (hajonnu jo), sielu kärsis (no daa).

Onneksi on duunarihommat, ehkä vielä joskus keksin mitä tekis isona.

Back
Ylös Bottom