Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä euroviisuista tuttu bändi on kuulostaa Ikean huonekalulta.

Ihan ok cover, mutta uskon että muutama vuosi ja bändi on lähes unohdettu.

View: https://youtu.be/2S3Y8vdFTH8

Myös Blind Channelin kappale oli ihan ok, mutta nykyään sen kuulee radiosta liian usein ei jaksa enää kuunnella sitä.

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
Piipahdin keskusvarastolla, eli hakemassa ruosteista rautaa vatukosta tarvitsevalle.

Rahatkin näköjään tulleet tilille jo pari päivää ennen noutoa. Asiallista kaupankäyntiä.

Niin tuo kuva on Genen RAW-mallin kajarista.

Nuo kotelot on jostain muotista valettua alumiinia ja kyseisiä RAW-malleja ei oo minun käsittääkseni vaan ruiskumaalattu perään, niin kuin perusmalleille tehdään (musta, valkoinen, antrasiitti).

Enpä usko, että nuo miksikään menee kostealla pyyhkimisestä. Ei nuo maalatut kotelotkaan muutu juuri mitenkään ajan myötä, mitä mulla on noita ollut.

Ei noille ilmeisesti ole tosiaan tehty valun jälkeen mitään muuta kuin hieman siloiteltu/kiilloteltu muotin jälkiä ja siksi ovatkin nimenneet raa'aksi.
Näyttävät sisustuskuvissa hienommilta kuin Genen omilla sivuilla.

Jos tuollaiset raakileet hankkisi, niin edes yksi olohuoneen seinä pitäisi maalata antrasiitin väriseksi, että sopii kaiuttimeen.
Ja makkarin päätyseinä kans, että se sopii olohuoneen seinään. Nämähän näkee pienessä asunnossa samalla silmäyksellä kun istuu sohvalla.
Sitten siihen makkarin uuteen seinään sopivan sävyinen sängynpääty.

Ja kun olkkarissa olisi antrasiitin värinen seinä + metallin väriset kauttimet niin sohvan yläpuolelle tarvitsee ison peilin. Mielellään kupera ja pyöreä, jotta sopii hyvin kattolamppuun.
Ympäristöön voi latoa antrasiitin värisiä äänenvaimennuslevyjä. Keittiön pöydän läheisyyteen iso äänenvaimennustaulu sellaisella kuva-aiheella, että taloyhtiön seitsemänkymppinen puheenjohtaja paheksuu, mutta ei kuitenkaan järjestä häätöä.

Nyt olisi alustavasti suunniteltu.
Tarvitsisi enää käydä liikkeessä paikan päällä tsekkaamassa kaiuttimien väri.

Ja järjestää jostain hankkeen rahoitus.

**suunnitelma**
En osannu tulkita kuinka vakavissaan nää tota mietit, mutta kyllä noilla pikkaisen isommilla Geneillä leffat katselee ihan mielellään ja musatkin sen jälkeen, jos tilassa on tosiaan panostettu vähän akulevyyn, verhoon ja sen sellaiseen, että pysyy kajarin yläkerta kurissa.

Verkkokaupat vaan boikottiin ja kyselemään tarjouksia alan liikkeistä. Noissa suositushinnoissa on useimmiten aika hyvin ilmaa. Toimitusajat vaan nousseet ymmärtääkseni, kun komponenttipula on iskenyt lopulta Geneenkin. Sain vielä keväästä omani ilman suurempia viiveitä, mutta nykyisellään voi olla 3 kuukauden toimitusaikoja uusille kajareille.

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Etsikääs kuvasta yksityisen parkkifirman plakaatti.
Katu on yksisuuntainen ja tuo tulosuunta mistä kohtaa käännytään piha-alueelle.

Liitteet

• 20210711_154844 (2).jpg
    20210711_154844 (2).jpg
    244,1 KB · Katsottu: 92
Nyt tämän kuvan voisi nimetä. Ehdotan: "Lakeuksien kesäöiden Saalistaja" :LOL:

e. heinä nurin. Jumppa mahtollisesti vielä.
Näyttää siltä että vokot on ottanut käyttöön samantyylisen taktiikan kuin eversti Pajari kannaksella kesällä -41.

Kun 18. divisioonan pääosat oli saatu Vuoksen yli, Pajari ilmoitti esikuntaan: "Olen ylittänyt Vuoksen, etenen röyhkeästi!"

@Sam79 tossa ois sulle ne mainitut Audezen LCD-2C:t käytettyinä ja vaihtopädeillä. Tuon kyseisen luurin tapauksessa nuo vaihtopädit tasaa vähäsen yläkertaa pudottaen samalla jonkin verran bassoja. Sopii silloin, jos orkkispädien soundi jää omaan makuun liian tummaksi. EQ:lla saa bassoja takaisin, jos jää kaipaamaan (lataa koneelle esim. Equalizer APO:n).

@Sam79 tossa ois sulle ne mainitut Audezen LCD-2C:t käytettyinä ja vaihtopädeillä. Tuon kyseisen luurin tapauksessa nuo vaihtopädit tasaa vähäsen yläkertaa pudottaen samalla jonkin verran bassoja. Sopii silloin, jos orkkispädien soundi jää omaan makuun liian tummaksi. EQ:lla saa bassoja takaisin, jos jää kaipaamaan (lataa koneelle esim. Equalizer APO:n).

Mulla on joku ongelma käytetyn tavaran kanssa, mielellään hommaan kaiken uutena.
HD 660 S tai DT 1990 Pro osuisi budjettiin jos uusia katselee, mitäs mieltä/vaihtoehtoja?
Autotkin pitää uutena ostaa ettei tartte toisten pieremillä penkeillä matkaa taittaa.

Vaimo tosin oli jo epäilemättä koeajettu muiden toimesta kun sen hommasin, en tosin selvitellyt historiaa sen tarkemmin.

Mulla on joku ongelma käytetyn tavaran kanssa, mielellään hommaan kaiken uutena.
HD 660 S tai DT 1990 Pro osuisi budjettiin jos uusia katselee, mitäs mieltä/vaihtoehtoja?
Autotkin pitää uutena ostaa ettei tartte toisten pieremillä penkeillä matkaa taittaa.

Vaimo tosin oli jo epäilemättä koeajettu muiden toimesta kun sen hommasin, en tosin selvitellyt historiaa sen tarkemmin.
Ymmärrän. Noi on molemmat mun käsitykseni mukaan aivan liian kirkkaita itelle, etten oo viittinyt käyttää edes testissä. Joku kuvaili Beyerdynamicin diskantin kuulostavan siltä, kuin jokaiseen biisiin ois miksattu mukaan rytmimuna, joka soi tuplavolalla kaikkiin muihin instrumentteihin nähden :D Tuolla niiden virityksellä on mun ymmärtääkseni ihan kyllä tarkoituksensa, liittyy kai klikin erottamiseen studioympäristössä, mutta en minä viittis tuollaisilla musaa kuunnella :D

HD650 tai Dropista HD6XX vois olla Senkuille vaihtoehto saman merkin sisällä ja Focal Elegia samassa hintaluokassa, jos pysytään dynaamisella elementillä varustetuissa luureissa ja yleissoundiltaan neutraaleissa / kirkkaahkoissa.

Tuossa kanssa yksi, josta on tykätty:

Vähän tämmöstä heittelyä, kun ite nuo joutuu melkein toteamaan tykkääkö vai ei. Noita muita päässee Suomessa tyyppäämään, Olloa tuskin.

onnekis on olemassa myös kulkuvälineitä jotka eivät muistuta eläintä tai mitään seksijuttua

#ajankuluksi

26A16149-94B6-48FF-926B-0DC491C88103.jpeg

Back
Ylös Bottom