Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g
Oliko se @Sam79 kun oli jotain parempia luureja katsomassa? Suljettua, avointa, dynaamista, planaaria, minkälaiselle musalle, saako painaa minkä verran? :D
Kyllä kyllä.
Nuo tämänhetkiset AKG 701 on ”ihan ok” mutta bassoa niistä ei irtoa juuri ollenkaan ja tietty varmasti löytyy muutenkin laadukkaampaa kampetta suht edullisessa hintaluokassa.
Sulla jotkut mörköluurit lähdössä vaihtoon?
Läppäriltä DacMagic Plus kautta kuuntelen, musamaku on todella laaja mutta ehkä sinne tykityspuolelle kaipaisi parempaa soundia.

Maltoitko ajella eturengas tiessä?
Osapuilleen joo melkein ainakin.

Näyttää ihan mopsilta tuo mopo. Ajettu nokka lyttyyn jo tehtaalla.
Tuon tehtaan tuotokset on muutenkin aika persoonallisen näköisiä. Toisaalta ne jotka päätyvät ko tuotteita hankkimaan, ovatten yleensä kiinnostuneita enempi muista ominaisuuksista kuin siitä miltä pyörä näyttää abc:n pysäköintialueella.

Huomenna tarkoitus pyytää tarjous josko tuo vaihtuisi pakasta vedettyyn, ja se pyörä se vasta onkin kummallisen näköinen.

Kyllä kyllä.
Nuo tämänhetkiset AKG 701 on ”ihan ok” mutta bassoa niistä ei irtoa juuri ollenkaan ja tietty varmasti löytyy muutenkin laadukkaampaa kampetta suht edullisessa hintaluokassa.
Sulla jotkut mörköluurit lähdössä vaihtoon?
Läppäriltä DacMagic Plus kautta kuuntelen, musamaku on todella laaja mutta ehkä sinne tykityspuolelle kaipaisi parempaa soundia.
En oo ihan just tällä istumalla myymässä, mutta saattaa tulla ajankohtaiseksi, kun itellekin on tulossa uudet luurit viikon parin sisään. JOS myyn, niin oisivat tällaiset:

Puu ei oo kylläkään tuo stokkipuu mun kappaleissani, vaan ostin seeprapuulla julkaistusta pienerästä omani. Noi on kyllä kuin tehty rokille ja metallille. Samoin kaikelle livemusalle. Noissa on tosi muhkea basso, tosi luonnollinen keskialue ja rauhallinen yläkerta, ettei metallisirkkelikitaratkaan käy korviin. Noita voi kyllä ehdottomasti suositella rokille ja metallille. Soundia voi tuunata vielä pikkaisen eri pädeillä. Mulla on noissa kahdet erit: toiset lampaan nahkaa ja toiset jotain velouria. Velour pädeillä vähän kuivempi basso ja laskee pikkaisen keskialuetta.

Että jos nuo kiinnostaa, niin viikon parin sisään voidaan palata, mutta tarkoitus oli kyllä kysellä ihan mielenkiinnosta :D

Audezen LCD-2C toimii minusta kanssa noilla edellisillä genreillä. Ovat jonkin matkaa tummemmat, mitä ZMF:n luurit yleisesti, koska noiden yläkeskialue on viritetty aika montulle. Mut noissakin mukavan muhkea basso ja vastaavat myös equun mukavasti, jos haluaa vähän korjailla yläkertaa. Minä en nähnyt tarvetta korjailuun, kun noi omistin.

513D0EBA-179C-4C28-92FB-8476C838EBB8.jpeg

playa easterior: scorchio

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Toisaalta ne jotka päätyvät ko tuotteita hankkimaan, ovatten yleensä kiinnostuneita enempi muista ominaisuuksista kuin siitä miltä pyörä näyttää abc:n pysäköintialueella.
Tietenkin jatkokysymyksenä voisi heittää, että olisitko moisen ostanu jos se näyttäisi gsx750fltä, vuosituhannen alusta? Veikkaan: et. :rolleyes:

No onhan sillä ja jokaisella tehtaalla oma muotokielensä.

On muuten vähän hikistä hommoo (eij håmmåå) maastanostelu kun salilla on 26 astetta sisällä ja saman verran ulkona.
En suosittele liikuntaa. Suosittelen makaamista ja kylmien juomien nauttimista.

Piti sanoa eräälle miehelle, että kantaa naisensa pois. Tuli möykkäämään koiran pitämisestä terassilla. On tää ihme touhua...
Määkin jo hermostuin.
Mikä hänet sai möykkäämään, miksi rekku ei olisi saanut olla terasilla? Poistuiko nainen kantamatta?

Katselin japandin kauniita naisia?
Äh. Ei toimi
katselin japanin kauniita naisia

Ai oliko siellä sisustuskuvissa naisiakin, en hoksannu, mutta uskotaan.

Onkohan noissa minun bongaamissa kaunokaisissa jokin lakka pinnassa, jotta pysyvät tuollaisina hienostuneen himmeäkiiltoisina?

Lähinnä ajattelin, että jos pyyhkii hieman kostealla rätillä pölyt, niin kärsiiköhän ne ajan mittaan...
On kyllä fysiikka-kemian tunneista jokunen vuosikymmen aikaa, mutta jotenkin syöpynyt mieleen sellainen käsitys, että raaka alumiinipinta muuttuisi himmeäksi hapettuessaan.

Onkohan noissa minun bongaamissa kaunokaisissa jokin lakka pinnassa, jotta pysyvät tuollaisina hienostuneen himmeäkiiltoisina?

Lähinnä ajattelin, että jos pyyhkii hieman kostealla rätillä pölyt, niin kärsiiköhän ne ajan mittaan...
Niin tuo kuva on Genen RAW-mallin kajarista.

Nuo kotelot on jostain muotista valettua alumiinia ja kyseisiä RAW-malleja ei oo minun käsittääkseni vaan ruiskumaalattu perään, niin kuin perusmalleille tehdään (musta, valkoinen, antrasiitti).

Enpä usko, että nuo miksikään menee kostealla pyyhkimisestä. Ei nuo maalatut kotelotkaan muutu juuri mitenkään ajan myötä, mitä mulla on noita ollut.

Back
Ylös Bottom