Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Meitsikin on kokenut Hampurissa erinäisillä mersunhakureissuilla vaikka ja mitä kommelluksia, mutta St. Paulia en ole koskaan tallustanut tai Kolibrissa käynyt.

En ole riittävän hyvä ihminen tietääkseni.

ehkä ette koe tarpeelliseksi keulia titteleillä & työhistorialla

joskus joitain ex-koulukaveria sielä vakoilin, sillon kun sitä pääsi selaamaan vielä ilman kirjautumista, nykyään ei visiin enää pysty siihen

e. tuli siis jostain (kauppalehdestä, ym.) nimi vastaan ja täytyi ruveta googlettamaan: melkomoista oli jonkun omakeksimän lääke/lääkäri firman toimitusJohtaja

LinkedIn on poistanut työnhausta sen minusta vastenmielisimmän asian, eli jonninjoutavan hakemuskirjoittelun. CV riittää ja loput hoituu keskustelemalla. Tämä ja edellinen työpaikka on sitä kautta hankittuja, ja esim. nykyinen tehtäväni ei julkisessa haussa ollut sattuneista syistä ollenkaan. Muutamissa ihan mielenkiintoisissa hauissa olen päässyt olemaan mukana, vaikka en valituksi ole tullutkaan. Vastaavasti pari paikkaa on haastattelujen lomassa osoittautuneet sellaisiksi, että olen sitten kuitenkin sanonut ei kiitos.

Kun ei ole valkotakkinen, niin vähän joutuu panostamaan. Ihan jeppis urakehitys näin numeroniiloksi kuitenkin.

edit. niin, ja rekrykonsultista saa usein puristettua sen palkkahaarukkatiedon alkumetreillä sen sijaan, että kuulee kolmannella haastattelukierroksella, että hommasta ei kyllä haluta maksaa juuri mitään. Säästyy paljolta ajanhukalta.

Työnhausta vielä. Sitä ylemmän toimihenkilön titteliä tässä kartetaan kuin ebolaa ja ruttoa. Työasioissa matkatunnit tunti tunnista ja ylityöt prosenteilla, lienee parasta.

Työnhausta vielä. Sitä ylemmän toimihenkilön titteliä tässä kartetaan kuin ebolaa ja ruttoa. Työasioissa matkatunnit tunti tunnista ja ylityöt prosenteilla, lienee parasta.

No ovat kyllä etuuksia, joista pitää kiinni. Tai ei nyt ainakaan millään parin-kolmen sadan bruttokorotuksella kannata edes harkita luopuvansa.

Ei saatana taas, kuinka vitun tyhmiä ja kädettömiä ihmiset voi olla?
"tästä tippui ruuvi, mitä mä teen?"
- ruuvaa takaisin se?

Onko siis oikeasti pakko tulla kysymään tuollaista asiaa?
Ollaankohan samassa paikassa? Täällä aivan sama meno, meillä homma korostuu jos huollossa ei ketään paikalla niin sitten ei osata kyllä yhtään mitään tehdä ite ja juostaan kyselemässä tuollaisia et mitä mä teen kun loppui vanne vannekoneesta? No vittu laita uusi kela paikoilleen! Ai niin joo tosiaan...

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Juurikin piti luoda oma linkedin-tili osana koulutehtävää.
Olen myöskin aiemmin pitänyt sitä "paremman väen kerhona". Jos on töitä halunnut, on sitä pitänyt hakea. Ei ole kukaan tullut pyytelemään.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä, josko tuosta jotain iloa olisi. Ihan mielenkiintoista alkaa luomaan uraa, kun keski-ikä häämöttää jo nurkan takana.

Täälläkin kehotettiin opin_ahjossa linkkari väsään. En jaksanut, olen etelleen soita ja kysy tyyppiä pitkälti. Ja se on toiminut hyvin. Tuli jopa yllärinä, että piti parista paikasta kieltäytyä, kun hommia tarjottiin. Pidin tärkeimpänä urakehityksen mahdollisuuksia sekä sitä, että tulevan esmiehen kanssa klikkasi yhteen helvatun hyvin.

Meitsikin on kokenut Hampurissa erinäisillä mersunhakureissuilla vaikka ja mitä kommelluksia, mutta St. Paulia en ole koskaan tallustanut tai Kolibrissa käynyt.

Siellä on Hese! Euroopan vaikuttavin nähtävyys Kevon kanjonin ja Colosseumin välissä. Hese reeperpaanilla, kova juttu jumalauta hyvä Suomi!

Jos Via Balticaa pitkin on sinne mennyt, niin siinä vaiheessa kun ollaan ytimessä, alkaa hesen euron juustot tulla korvista ulos.

Siellä on Hese! Euroopan vaikuttavin nähtävyys Kevon kanjonin ja Colosseumin välissä. Hese reeperpaanilla, kova juttu jumalauta hyvä Suomi!
Se olla täsä.

Screenshot_20210409-095950_QuickPic.jpg

Täälläkin kehotettiin opin_ahjossa linkkari väsään.

Minun koulutusaikana piti taisi käydä allekirjoittaneen kohtalla, olisi pitänyt, tehdä kurrikulum vitae

enhän Minä siihen keksinyt mitään kirjotettavaa, se on etelleen tekemättä, enkä kyllä olisi senmoista ikinä mihinkään tarvinnutkaan
koulutodistuksiakaan ei ole ikinä kysytyy missään

Näin unta, jossa menin räyhäämään kahdelle kenkä- tai vaatekaupassa riehuneelle somalipojalle. Lopputuloksena he murhasivat minut. Mielenkiintoista jatkosta teki se, että olin paikalla omien hautajaisteni muistotilaisuudessa. Siellä sain osakseni huomiota naisilta, jotka ovat todellisuudessa kaverikortittaneet minut.

Luulen, että mielenterveyteni on järkkynyt. Syy siihen on eittämättä Pakkiksen koronaketju.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom