"Hei poika, sullon pakoputkessa reikä." "Nii o, muuten se ois tanko."On ainakin materiaalivahvuutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Hei poika, sullon pakoputkessa reikä." "Nii o, muuten se ois tanko."On ainakin materiaalivahvuutta.
![]()
Ylen toimitusjohtajalle 40 500 euron tulospalkkio
Ylen hallituksen puheenjohtajan mukaan palkkio on kohtuullinen.www.iltalehti.fi
Hyvä! Varmaan ihan ansaittu
No minä voin kertoa, etten ole vieläkään jaksanut niittää pöheikköä. Urakka tuntuu niin vaativalta. Nyt on kyllä sheiveri latauksessa yön yli, että huomenna so sitten pakko pöristellä. Sääretkin on talvikunnossahirveetä keulimista taas
keskustelisitte välillä asiallisesti, mutta ei fisbeen heitelystä, pyydän
eikä krossfitistä
Ensin mietit aiotko tehdä siitä väliaikaisen, pysyvästi väliaikaisen vai viimeisen päälle hyvän.Jos terassijalkojen varaan rakentais pohjan ja rungon?
Tarina kertoo että ton kommentin kuultuaan poliisin huumorintaju loppui ja antoi sakon."Hei poika, sullon pakoputkessa reikä." "Nii o, muuten se ois tanko."
niittää pöheikköä....sheiveri latauksessa yön yli...pakko pöristellä.
työkuntoon.
En ole motivoitunut perustusten tekemiseen, pysyvä tilapäisratkaisu siis.Ensin mietit aiotko tehdä siitä väliaikaisen, pysyvästi väliaikaisen vai viimeisen päälle hyvän.
Sitten mietitään kimpassa miten se tehdään.
Voi noi puutarhurin hommat myös ulkoistaa.No minä voin kertoa, etten ole vieläkään jaksanut niittää pöheikköä. Urakka tuntuu niin vaativalta. Nyt on kyllä sheiveri latauksessa yön yli, että huomenna so sitten pakko pöristellä. Sääretkin on talvikunnossa
Vaatii ponnistelua saada itsensä työkuntoon. Huoh.
hirveetä keulimista taas
keskustelisitte välillä asiallisesti, mutta ei fisbeen heitelystä, pyydän
eikä krossfitistä
No minä voin kertoa, etten ole vieläkään jaksanut niittää pöheikköä.
Eisaatana, seuraava aihe.
Onko kukaan käynyt pilkillä?
keulii