Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Typot jäi, meni muokkaus umpeen.

Mitäs kuntit ja minkit syö huomenna? Ajattelin tehdä elämäni ekat napolilaiset pizzat. Eilen tein taikinan ja saa vielä huomiseen tekeytyä jääkaapissa.
Olutta ja viiniä. Ehkä pari nakkia ja perunasalaattia muodon vuoksi. Ai niin ja joulusta jäi kauhee kasa juustoja viinin särpimeksi, joten tartteehan nekin keksien päällä ja pelkisteen.

Kuulostaa asiallisilta immisten ruuat. Tosin, vain yksi nakki+perunasalaatti -huuto, joka on se perinteinen.

Täällä olisi varmasti ollut sama, mutta koska ei ole muuta ohjelma suunnitteilla kuin ruokailu, niin pitää vähän tehdä ruokailusta ja laitosta pidempi.

syö huomenna?

kaurapuuroa ja ruisleipää tai riisiä ja kanaa

tuollasiin ravintoihin on ainekset kaapissa, kaupassa tuskin jaksaa käydä

tänään syön kaurapuuroa ja ruisleipää, sama eväs oli eilen, voisi jopa sanoa: lähes lempiravintoni

&tavoitteena valvoa huomenna 2200 saakka

Kait ääsmarketin tiskillä on perunasalaattia jotain asiallista "itsetehtyä"? Lasagne pitäs tehdä ite ja naudan ulkofile uunissa. Onko kukaan marinoinut naudan ulkofilettä? Ei mitään fine-dining meininkiä vaan well done ja maukasta pitäs tehdä. Punaviiniä, öljyä, soijaa, valkkaria, sweet chiliä, pippuria ja klöntti pussiin yön yli?

Nyt on se kuuluisa lihava olo, vatsani viestittä aivoihin että täytyy tilata xxl kokoinen ateria, nyt taidan vain nukahtaa.
---
Ensimmäistä kertaa vietän vuodenvaihteen töissä, ihan kivaa rahakas yövuoro.

Minä ostin sixpäkin tänään. Mountain Dew Sokrutonta. On muuten omaan suuhun hyvää. MaxisPeppulista ostin kyllä kanssa, mutta kohveiinia en illalla siedä ja kusettaakin mokoma.

Kait ääsmarketin tiskillä on perunasalaattia jotain asiallista "itsetehtyä"? Lasagne pitäs tehdä ite ja naudan ulkofile uunissa. Onko kukaan marinoinut naudan ulkofilettä? Ei mitään fine-dining meininkiä vaan well done ja maukasta pitäs tehdä. Punaviiniä, öljyä, soijaa, valkkaria, sweet chiliä, pippuria ja klöntti pussiin yön yli?

En tiijä mutta mutta se Herr Doctorin konjakki kermakastike ja just naudan ulkofilee oli mun suuhun 10+, parempaa ruokaa en muista tehneeni.
Lisäyksenä, konjakkimarinadi kanassa epäonnistui maun puolesta täysin.

Typot jäi, meni muokkaus umpeen.

Mitäs kuntit ja minkit syö huomenna? Ajattelin tehdä elämäni ekat napolilaiset pizzat. Eilen tein taikinan ja saa vielä huomiseen tekeytyä jääkaapissa.

Joko Mcdonaldsista älyttömät mätöt kotiin tai sit pizzaa. Perjantai täytyy olla raksaamassa sitä taloprojektia.

Tulee aina niin älykäs fiilis kun tumppaa itseään tangolla turpaan.

Toivottavasti oli hammaskiveä, mikä tuntui suussa.

Aktiiviloma ;).

Tääkin loma mennyt tähän asti siten, että yhden puolen verran LP ääreen malttanut rauhoittua.

8E20758E-FFD4-4580-9C3F-290021A5227E.jpeg

Forssan perunasalaatti, siitä minä pidän. Kunnon einesmättöä.

Työpaikan lähettyvillä pari lounaskuppilaa jotka tekevät hyvää pernasalaattia itse. Silloin tällöin tarjolla lounaan ohessa. Onhan se ero yö/päivä kaupan muovirasia tuotteeseen kun perunat maistuu perunoilta ja on rakenteeltaan perunoita ja kaikki höörbsit ja kunnon valkosipulit ja tsydeemit niissä nam.

Muistin juuri että olin tuossa yksi päivä ostanut litran glögiä, oli pakko kuumentaa ja juoda pois.

Glögiä on kyllä tullut juotua ennätyksellinen määrä tänä vuonna joulutorttuja taas pyöreä nolla, kummallinen vuosi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom