Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olutta ja viiniä. Ehkä pari nakkia ja perunasalaattia muodon vuoksi. Ai niin ja joulusta jäi kauhee kasa juustoja viinin särpimeksi, joten tartteehan nekin keksien päällä ja pelkisteen.Typot jäi, meni muokkaus umpeen.
Mitäs kuntit ja minkit syö huomenna? Ajattelin tehdä elämäni ekat napolilaiset pizzat. Eilen tein taikinan ja saa vielä huomiseen tekeytyä jääkaapissa.
syö huomenna?
Toi vois olla aika jepa. Lisänä punajuurisalaatti.nakki+perunasalaatti
Kait ääsmarketin tiskillä on perunasalaattia jotain asiallista "itsetehtyä"? Lasagne pitäs tehdä ite ja naudan ulkofile uunissa. Onko kukaan marinoinut naudan ulkofilettä? Ei mitään fine-dining meininkiä vaan well done ja maukasta pitäs tehdä. Punaviiniä, öljyä, soijaa, valkkaria, sweet chiliä, pippuria ja klöntti pussiin yön yli?
En tiijä mutta mutta se Herr Doctorin konjakki kermakastike ja just naudan ulkofilee oli mun suuhun 10+, parempaa ruokaa en muista tehneeni.Kait ääsmarketin tiskillä on perunasalaattia jotain asiallista "itsetehtyä"? Lasagne pitäs tehdä ite ja naudan ulkofile uunissa. Onko kukaan marinoinut naudan ulkofilettä? Ei mitään fine-dining meininkiä vaan well done ja maukasta pitäs tehdä. Punaviiniä, öljyä, soijaa, valkkaria, sweet chiliä, pippuria ja klöntti pussiin yön yli?
Typot jäi, meni muokkaus umpeen.
Mitäs kuntit ja minkit syö huomenna? Ajattelin tehdä elämäni ekat napolilaiset pizzat. Eilen tein taikinan ja saa vielä huomiseen tekeytyä jääkaapissa.
Pääasia, että ei lopu mätöt kesken ja jää nälkä. Överit parempi kun vajarit!Joko Mcdonaldsista älyttömät mätöt kotiin tai sit pizzaa. Perjantai täytyy olla raksaamassa sitä taloprojektia.
Forssan perunasalaatti, siitä minä pidän. Kunnon einesmättöä.Toi vois olla aika jepa. Lisänä punajuurisalaatti.
Forssan perunasalaatti, siitä minä pidän. Kunnon einesmättöä.