Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suihkuun letku ja karmiin listat, niin hyvältä näyttää. 👍🏻

No eihän tuo kakella nuinkaan isolta rojektilta vaikuta. Tapetointi on kyllä työlästä.
Mä luulin että menee kaakelit kokonaan uusiksi eli ns. täys remppa, onneksi itsellä on kylppäri tikissään niin ei tartte miettiä.

luultavasti olen kuunnellut eniten tätä levyä, oli niin tuttuja biisinnimiä
Pitää streamailla illalla testiksi.

Ei ollu järkeä tilata ameriikoista CD:itä (Nuclear Blastilta). Ostokset 44$, postit ja käsittelykulut 34$.. Mutta tuo mainittu levy piti saada ja sitä ei suomesta näkynyt olevan tilattavissa. Samalla sit vähän Soilworkia, Thunderstonea ja Tresholdia.

muoks. niin, nythän taitaa olla jo ilta..

Viimeksi muokattu:
Mun pitäs tilata sellainen valokuvatapetti ja aloittaa sillä.
Kevyet väliseinät on lastulevyä ja niitä on koitettu kittailla helvetin rumasti ja aina tulee raot niin pitäis päällystää remonttikipsillä.
Meillä on talossa edellinen omistaja nohevana remppareiskana tapetoinut gyprocit ilman pohjamaalia ja siihen päälle sitten jossain vaiheessa leiponut vielä toiset ja paikoin kolmannetkin tapetit.
Yhden huoneen jaksoin työstää ihan huolella poistaen tapetit + kittiä ja hiomista lukemattomia kertoja että sai siistiä jälkeä. Sen jälkeen hain nipun 6mm saneerauslevyä ja levytin sillä loput huoneet, huomattavasti helpompaa, nopeampaa ja siistimpi lopputulos.
Mietin kyllä että oisko saanut jollain tasoitteella vedettyä seinät mutta tulipahan tehtyä.

Meillä on talossa edellinen omistaja nohevana remppareiskana tapetoinut gyprocit ilman pohjamaalia ja siihen päälle sitten jossain vaiheessa leiponut vielä toiset ja paikoin kolmannetkin tapetit.
Yhden huoneen jaksoin työstää ihan huolella poistaen tapetit + kittiä ja hiomista lukemattomia kertoja että sai siistiä jälkeä. Sen jälkeen hain nipun 6mm saneerauslevyä ja levytin sillä loput huoneet, huomattavasti helpompaa, nopeampaa ja siistimpi lopputulos.
Mietin kyllä että oisko saanut jollain tasoitteella vedettyä seinät mutta tulipahan tehtyä.
Täällä on lasikuitutapettia sen lastulevyn päällä makkarissa niin sen aattelin ylitasoittaa kun aika tulee.
Muuten on aika turhaa kun rapsahtaa ne levyjen saumat joka tapauksessa auki jossain vaiheessa.

5002R/001 Patek Philippe Grand Complications Sky Moon Tourbillon | Laatukellot.fi

Siitä KelloKuntit voi pyytää Naiseltaan pienen lahjan. Tai ostaa itse Osingoilla :unsure:

Hienot kellot on kyllä hienoja, mut vittukun niitä ei voi käyttää. Sijoituksenakin ne tuottaa arvoa vasta kun myy.

Mäkin halusin kunnon kellon, mekaanisen. Ostinkin. Onneks en kalliimpaa kuin ~500e seikon. Hieno kello tykkäsin, mutta ei tommoisella voi elää kun on watch. Hetken pidin sitten molempin mutta oli niin dorkaa, että pakko jättää seiko laatikkoon. Noh, olkoon siellä. Saa tytöt sitten miettiä mitä tekevät perintökellolaan.

Watch ei pelkästään mittaa sykkeitä ja kaikkia aktiivisuuksia ym, vaan olen viimeiset 5 vuotta maksanut pelkästään sillä. Ei tarvi rahapussia kantaa mukana.
Puhelimessa ei ole ollut ääniäkään viiteen vuoteen, vaan ranne vienosti tärähtää jos tulee puhelu tai viesti (ei indikoi muita viestimiä tai somea). Tämä ranteessa aukee läppärikin automaattisesti. Tällä löytää hukassa olevan puhelimen, pystyy sujuvasti hoitaan nopeat puhelut mikäli tarvis ja sijainnit kartat. On jatkuvasti käytössä niin vaikea olis luopua.

Minä taas kyllästyin "älykelloon". On niin pannahisen tympeän näköinen verrattuna hienoon kelloon (viime yö, keskisyke 42 alin 36)

sitä paitsi, miten G toimii tilanteessa mihin joutuin noin 1kk sitten
kaffilan kassalla ulosteen tilattuani korttikone ei toiminut, herjaili vain myyjätytölle jotain verkkovikaa, allekirjoittanut otti muinaMiehinä vaihtoehto a:n käyttöön ja kaivoin farmarinhousujen taskusta 2,5€ tasarahan käteisenä ja verkko ongelma oli siirretty seuraavaksi jonossa olevan ongelmaksi

Yours V

e. kävi muuten sama juttu syksyllä pyörähuoltoa maksaessa, ei kortti kelvannu, onneksi aina vähintään satanen taskussa käteistä -> ei joudu ongelmiin

Minä taas kyllästyin "älykelloon". On niin pannahisen tympeän näköinen verrattuna hienoon kelloon (viime yö, keskisyke 42 alin 36)

sitä paitsi, miten G toimii tilanteessa mihin joutuin noin 1kk sitten
kaffilan kassalla ulosteen tilattuani korttikone ei toiminut, herjaili vain myyjätytölle jotain verkkovikaa, allekirjoittanut otti muinaMiehinä vaihtoehto a:n käyttöön ja kaivoin farmarinhousujen taskusta 2,5€ tasarahan käteisenä ja verkko ongelma oli siirretty seuraavaksi jonossa olevan ongelmaksi

Yours V

Viiden vuoden sisällä varmaan kerran tai max kaks kert ei ole myyjän korttikone toiminut. Se ei ole minun ongelma vaan myyjän. Muistaakseni vaki lounaspaikka sano että syö ny ja käy makselees ku muistat. Suurin ostos kellolla autohuolto 1200e. Huoltopäällikkö ite järkeili että oliko magic.

Myös Venäjällä vuosina 2015-2017 käytin vallan tätä. Ei ollut ongelmia missään. Siellä vasta järkeiltiinkin, että mikä oli. Kun menivät hämileen siitäkin kun kortti kysyi depit/credit. Meinasivat että menikö rikki kone.

Niin harvinainen tapahtuma, ettei tarvi toimintasuunnitelmaa. Improvisoidaan kun tulee eteen.

Muutekin kuppiloissa lukee, että emme ota vastaan 50e suurempia seteleitä, niin käteisen mukanapitokin on turhaa.

että emme ota vastaan 50e suurempia seteleitä

ei tuota ongelmaa #paikkakunalla
koska: täälä ei autommaateista tuon suurempia seteleitä tulekkaan, vaikka 200 nostaa niin viiskymppisiä se kone tulostaa

Jos ei ole ihan pankissa asti ongelmaa, että jonkun pankin korttimaksut eivät toimi, niin yleensä ongelmat on verkkoyhteyksissä ja vaikuttavat kortteihin, jotka vaatii yhteyden varmennuspalveluun. Eli lasten visat ja nää aina varmentavat debitit, jotka kai ovat korvaamassa em. Electroneita. Nuo korttikoneetkin käyttää mitä lie langattomia yhteyksiä, nähnyt jotain GPRS -ikoniakin niiden ruudulla, ja jos yhteyksissä on syystä tai toisesta ruuhkaa, niin ei mene maksu läpi. Ja sehän maistuu niin asiakkaalle kuin kauppiaallekin.

Ratkaisu: roskiin kaikki nuo tuollaiset kortit ja kunnollinen tilalle. Kai edelleen saa vanhan mallista pankkikorttia, joka ei varmentele joka ostosta. Tai sitten vaan yhdistelmäkorttia, jos ei luottopuoli pelota.

Mulla on Apple Watch jäänyt pölyttymään, ei vaan millään muista laittaa lataukseen joka yö ja kun akku ei kestä päivää pidempää niin eipä tule tyhjän panttina roikuteltua ranteessa.
Mitähän virkaa unen seuraamisella on kyseisissä laitteissa kun ne notkuu kaikki yöt yöpöydällä laturissa mittaamassa ei-mitään?
Täytyy testata Huawei tms., niissä kun mennään viikko-kaks yhdellä latingilla.

Kaikki yli satkun ostokset maksan aina creditiltä. Sekin kellossa. Tulee tuoteturva. Ja maksan aina kerralla pois ennenku menee korolle.

Eipä täälläkään saa tomaatista kun 50e seteleitä. Pari vuotta sitten piti nostaa neljä kiloa rahaa (verojen puolesta tietysti ok), niin meni muutama päivä ja hirveä tukku viiskymppisiä.

Tää uus watch akku vois kestää 2-3 päivää, mutta lataan joka yö. Unet maistuu niin, en oo kokenut tarpeelliseks mitata unia. Muutenkin ahristaa jos on jotain kehossa yöllä. Otan sormuksenkin veks aina yöks.
Heitä aina illalla puhelin + watch latinkiin. Oli tyhjä tai ei. Näin on aamulla akut täynnä, eikä ole ikiniä loppunut virta kesken päivää. Watchissa on yleensä 60-70% akkua jäljellä illalla.

Näin tein vanhan series 2 watchin kanssa myös. Sen 5 vuotta mitä mulla oli, ei koskaan loppunut akku.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom