Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas myydään tori.fi kamaa. Myin partikkelin minkä ostin puol vuotta sitten 110e. Käyttämätön ni myyn veks 60e.
Joku kys että onko niinko uusi, jos on ni tarjoo 40e
Vastasin että on ku uusi, maksaa 60e
Kyseli lisää onko sitä ja tätä ja viimene tarjous 50e
Vastasin että kaik on, maksaa 60e
Vastas että cmon hän asuu 60km päässä, pitää ajaa tänne viimene viimene tarjous 55e.
Syytön minä kai siihen on missä asuu. Teki mieli vastata että maksaa 70e, mutta en jaksa nipottaa ni vastasin että maksaa 60e.
Vastas että ok tulee hakee.

Kuka tietää mikä leffa?
20200728_185025.jpg

Irtisanoin netflixin niin pitää katsoa vielä hyvät leffat, eilen katsoin Venomin.

Oikeastaan kuvan leffa on tylsempi mitä muistin. Odotan kovasti että disney + tulee, pitäisi olla kaikki marvelin leffat siellä ja star warsit.

Oikeastaan kuvan leffa on tylsempi mitä muistin. Odotan kovasti että disney + tulee, pitäisi olla kaikki marvelin leffat siellä ja star warsit.

Niin mikä leffa tuo minkä kuvassa veitsiteline kivasti esillä?

Ite en tykkää netflixistä liikoja vaikka on tullut maksettua. Mun mielestä niiden omissa tuotannoissa tekee vaan dramaattisia kuvia kuvien perään ja leffojen juonet kuraa. ja efektit/musiikki äänentaso överi puheeseen. Pahoitan mieleni sellaisesta.

Viaplaylta mättö, futis, sarjat ja leffat, sitä en vaihda, mutta vois harkita netflixin vaihtoa johonkin, jos ei muuten niin edes vaihtelun vuoksi. :unsure:

Vahinkotavaravarasto.
Mua nauratti toi sana tänään eikä toiset oikein ymmärtänyt miksi. Tulipa käytyä mutta ei siellä oikein mitään järkevää ollut.

Niin mikä leffa tuo minkä kuvassa veitsiteline kivasti esillä?

Scream. :)

Ensi vuonna tulee scream 5, mutta katsomattakin vaikuttaa, että meininki samanlaista mitä näissä aikaisemmissakin.

E. Aika vähän lopulta löytyy netflixistä mitään katsottavaa netflix original sarjoja en ole oikein kauheasti katsonut.

Elokuvia tuntuu toisinaan löytyvän aika huonosti, it 2 on ehkä viimeisin mikä kiinnostaa ja eilen katsomani venom. En toisaalta kauheasti pitänyt uudesta esnimmäisestä it elokuvasta siinä ehkä ennemmin pilattiin klassikko.

Viimeksi muokattu:
Minä sanoisin kans, että matkalle. Nythän se ei ole mahdollista mutta heti kun on niin reissuun.

Ja ruusuja, kuten jo sanottiinkin.

Haha! Villapaitaprojektista ei voi tull hyvä. Pitkään pohdin puranko takasi alkuu, mutta päätin tänää jatkaa eteenpäi. Muutaman tunnin jälkeen tajusin, että hihakin menee väärin. Eiköhän tästäkin soveltamalla selviä. Tätä tää on, kun päättää tehä paidan ylhäältä alas päin ja ohje tehty alhaalta ylös päin, enkä hätäsenä malta lukea ohjetta ajatuksella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom