Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on tärkeää uutisointia.
Pääsee top vitoseen meikäläisen "mikä vituttaa eniten iltapäivälehdissä" listalla. Nuo siis, että uutisoidaan siitä, mitä jengi kommentoi jonkun satunnaisen julkkiksen somepäivityksiin.

Ykkösenä edelleen Seksivau-otsikko jostain muutaman vuoden takaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko nyt jotain siitinpölyä ilmassa?
Eilen jo alkoi sellainen hieman flunssainen olo mutta ilman flunssaa ja joskus keväisin ollut samanlaista kun joku pöly kiusannut.
Mullakin oli yöllä kurkku kipeä. Mutta luulen että ne on nämä kylmät ilmat.

Tai toivottavasti oon tulossa pienesti kipeäksi että voi makoilla kotona.

En tiedä, mutta katselin tässä muutama päivä sitten youtubesta KONEOSASTO:n kuvaaman pätkän Krazin esittelystä. Alkoi tehdä mieli maastoajoneuvoa.

Paitevei, hyvä esittely.
Katoin samaa pätkää ja totesin että Kraz sopisi TJJ:lle kuin nenä päähän.

Mazda 3 ollu seko auto. Vaimo osti 2010 "uutena" esittelyautona. Ei maksanu paljoa, ja vieläkin noista pyydetään 7-8ke. Ei ikinä mitään vikaa, perus huollot deltalla. Kulut halvat eikä pisaraakaan ruostetta. Yhden talven oli seisonnassakin puolen metri hangen alla. Mulla ollu siinä rinnalla neljä autoa ja kaikki paskoja. En vaihtais mihkään, mutta niin vitun pieni nelihenkiselle + 3 koiraa vaikka kakkosauto onkin.

Hei palstan amikset ja turbo och sitten ollaan jo eellä kuntit. Mikä autokauppakulttuuri saksassa? Kattelin mobile.de että liikkeen pyyntihinta+arvioitu vero on about sama hinta mitä suomessa kamux/saka/ym muu kyseistä autoa. Eihän tuolta ole mittään järkeä hakea pyyntihinnalla. Vai onko hullu huuto ja veivaus hinnasta?

En ole vuosiin uittanut autoa ulkomailta, mutta aiemmin logiikka oli se, että aikalailla lisävarusteet sai kaupanpäälle ja vähän hinnasta pois.

Mulle kytenyt ajatus että pitäisi vaihtaa tuo Q7:aan jossa se 4.7 litran pata.
Eipä tässä taas muuta.
1DA3456B-4427-44BC-AFC4-40131636745D.gif

^ en varsinaisesti ihmettele :D

Oli noilla joku ihan menevä ralli, oisko ollu joku Maailman rannalla tjsp., mutta ei noita oikein vakavissaan pysty kuuntelemaan.

Janen Addiktio soi nyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom