Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olis pitänyt kanslian ovella tehdä täyskäännös ja mennä takaisin kotiin.
Oli siinä coronasta jotain hyötyäkin kun oli osasto tyhjillään.

E: Aina sataa.

Tekisi mieli lähteä Sotkamoon sylvin kansa saunomaan.

Voisi ammuskella myös haulikolla.

En nyt puhu nahkahaulikosta
Kuulostaa tuo Sotkamon mökki paikalta jossa menisi sopivalla ryhmällä helposti viikko.
Pitäisi tietty pari-kolme kertaa hakea kuormurilla Kajaanista a-tarviketäydennyksiä.

Jälkikasvu halusi katsoa elokuvaa. Näinkin tuoreen valinnan teki.

BA3B11AC-E5E5-40AF-9F08-C6919DE1C75A.jpeg

Ei sillä, en valita. Tämä on hyvä. Tykkäsin pienenä tyttönä katella.

Kuulkaahan nyt, minä poistin Tinderinkin ja päätin keskittyä hengelliseen elämään ja juoppojen pelastamiseen.

(Tai siis oikeasti en vaan päässyt kenenkään kanssa treffeille yrityksistä huolimatta :nolo: )

Mutta jokatapauksessa: pitäkööt luottokorttinsa. Pyh.

...ultraäänivermettä ei saa Koronan takia käyttää, vaan piikillä revitään ikenet rikki...

2 viikkoa sitten käytettiin meikäasiakkaaseen ultraäänivermettä hammashoitolassa.

Eivätkö he siellä sinun vakihammashoitolassa osaa vaiko raski ostaa operoijalle visiiriä?
Ja piikillä repimisestäkö ei singahda yhden ainoaa pisaraa ilmaan?

:unsure:

e. ultraäänihärpäkkeen jäljiltä jää todennäköisesti pidemmäksi aikaa aerosolipilvi huoneilmaan, mutta sitten ei kestä kyllä huuhdellakaan asiakkaan suuta, kun siitäkin nousee aerosolipilvi.

Viimeksi muokattu:
Tänään kerkesi töissä soitella asioista, kun olin joutunut vääryyden kohteeksi. Nyt onkin hyvä läjä ylityötunteja tuhlattavana.
Työpäivän jälkeen kävin hetken myyntitöissä.

Noissa hammaskiven poistoissa on kyllä aika isoa eroa hoitajissa ja miten ne osaa sitä pirun koukkua tai ultraäänilaitetta käyttää. Meikäläinen kun joutuu (tai joutuis) aika säännöllisesti juoksemaan poistattamassa, niin kyllä nykyään jo vähän katsoo minne menee. YTHS:lle menin toissakerralla, kun piti saada säästää, niin hyvä, ettei koko leuka lähtenyt irti. Sen jälkeen Mehiläisellä, niin korkeintaan hieman epämukavaa, kun välillä joku arka hammas vähän vihlaisi.

Mehiläiselle siis seuraavankin kerran.

Tänään kerkesi töissä soitella asioista, kun olin joutunut vääryyden kohteeksi.

Minulla oli tänään asiakas, joka ns rimaa hipoen mahtui TT-kuvattavaksi. Takaisin en vienyt, koska selkäkipu ja olisi muutenkin väärin viedä ponnistelukokemus pois nuorilta ja energisiltä kesätyöntekijöiltä. Niissä riittää virtaa.

Kyllä minäkin silloin nuorempana...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom