Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Käytiin eilen kaverin kanssa Helsingissä kiertelemässä terasseja jne paikkoja. Olen aina ollut sitä mieltä että ne sähköpotkulaudat on pentujen laite, mutta on oikeasti kätevä tyyli mennä muutaman kilsan matka pitkin kyliä. Puhelinsovellus toimii täydellisesti ja ennenkaikkea kiva tyyli mennä, paikasta toiseen. Ja huoleton!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
giphy.webp

Käytiin eilen kaverin kanssa Helsingissä kiertelemässä terasseja jne paikkoja. Olen aina ollut sitä mieltä että ne sähköpotkulaudat on pentujen laite, mutta on oikeasti kätevä tyyli mennä muutaman kilsan matka pitkin kyliä. Puhelinsovellus toimii täydellisesti ja ennenkaikkea kiva tyyli mennä, paikasta toiseen. Ja huoleton!
Nooo, moneen lähtöön kai niitäkin laitteita. Ehkä ne missä isommat renkaat on vähän turvallisempia?
Tuossa muutama päivä sitten ikkunasta katoin kun meni ohi. Ja sitten kuului kolinaa.
Meni ihan tasasesti eteenpäin ja sitten yhtäkkiä naama tiessä. Kai ne jääkiekon kokoset renkaat tökkäs vaan johonkin..

Olikin vähän aikaa sitten artikkeli kun lekurit joutuu tasaisen tappavaan tahtiin paikkailemaan kallo- ja rannevammoja sähköpäristimien jäljiltä.

Olikin vähän aikaa sitten artikkeli kun lekurit joutuu tasaisen tappavaan tahtiin paikkailemaan kallo- ja rannevammoja sähköpäristimien jäljiltä.

Pyörällä kaatuneita n+1 kertaa enemmän näin maaseudulla.

Olen kyllä melkolailla valmis ostamaan itelle kans moisen suristimen.

Ai että! Meren rannalla tänään koko päivä. Mittari näytti +27 astetta. Ja merivesi oli lämmintä kuin linnun maito. Uskaltauduin jopa uimaan. En ole Suomessa uinut vuosikausiin. Ei riitä yhden käden sormet laskemaan edellistä kertaa.

Kotiin kun tuli niin sää oli viileä. 😭 Kohta ei enää tarkene hepeneissä.

Liitteet

• IMG_20200628_205156.jpg
    IMG_20200628_205156.jpg
    67,1 KB · Katsottu: 62
Toivottavasti tulevalla viikolla ei tapahdu mitään erikoista. Tai viikonloppuna olen nykytaide- ja kulttuurimatkalla sekä telttailemassa, joten tuskin on ihan rauhallista.

Oli tänään lämmintä vettä uimarannalla.

Toivottavasti tulevalla viikolla ei tapahdu mitään erikoista. Tai viikonloppuna olen nykytaide- ja kulttuurimatkalla sekä telttailemassa, joten tuskin on ihan rauhallista,
Bodominjärvellä? No ei kai siellä ennenkään juuri mitään ole sattunut.

Istut taas jonku piruparan päälle.

Joku performanssi voi kyllä olla mahdollista!

Onneksi se eilinen känniääliö oli niin isokokoinen, etten vahingossa tukehduttanut häntä :sneaky: On kyllä tyypillä ollut tänään karu krapula - puhalluksessa nousi lukema yli kolmosen. Tai ehkä sillä on kallomurtuma ja aivovaurio :unsure: Ilkeän kuuloista, kun pää jysähtää asfalttiin.

Milloinkahan baareihin/terasseille tulee kypäräpakko?

Joku performanssi voi kyllä olla mahdollista!

Onneksi se eilinen känniääliö oli niin isokokoinen, etten vahingossa tukehduttanut häntä :sneaky: On kyllä tyypillä ollut tänään karu krapula - puhalluksessa nousi lukema yli kolmosen. Tai ehkä sillä on kallomurtuma ja aivovaurio :unsure: Ilkeän kuuloista, kun pää jysähtää asfalttiin.

Milloinkahan baareihin/terasseille tulee kypäräpakko?
Rintaranka ainakin mutkalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom