Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sniffarille kaljaa ja skalpelli, niin se hoitaa ja hoitelee kaiken millä on pulssi. Tai ees lämmin.Tärkein tieto lienee että jotain pitää poistaa jostain. Mutta mitä ja tarvitaanko suolistoneuvosta, urologia, gyneä vai sniffaria, ei vielä tiedä. Luultavasti kaikkia.
Me jo lähettii pois päin. Täytyy moikata töissä :DKajsna! Me lähdetään kohti satamaa.
Kai sinne voisi pari partiota lähettää. Ja lanssin. Tai ainakin etukäteen jo varoittaa että viimeistään puolilta öin tarvitaan lääkintähenkilöstöä.
Meedio.
Nimittäin. Olen ollut lähikontaktissa vastakkaiseen sukupuoleen sekä asioinut miekkataksi- ja ambulanssihenkilökunnan kanssa!!!!
Virkavallan saapuessa paikalle istuin kohteen vatsalla estääkseni häntä nousemasta ylös, jatkamasta matkaa ja lyömästä takaraivoaan neljättä kertaa asfalttiin. Hellä hallintaotteeni sai jatkua puhalluttamisen ja ensiapuvoimien saapumisen ajan - poliisisedät olivat jotenkin hyväntuulisia.
Hieman kyllä v***tti, että paikalla oli terasseilla runsaasti porukkaa - myös miehiä - eikä kukaan tullut avukseni estämään tyypin hortoilua, kaatuilua ja hoippumista satama-altaan reunalla. Joku oli sentään soittanut HäKeen jo ennen minua.
Tämä kaikki jo ennen puoliyötä
Kotimatkalla kohtasin vain siilin ja rusakon.
Oliko Sylvi siis hajareisin miehen tai jonkun oletetun päällä Kuopion yössä Oliko voimamaha?
Jumalaut, oon kahteen päivään harjannut tuon toisen kissan kolmeen kertaan ja joka kerta irtoaa lapasten verran karvaa. Ja silti täällä kämpillä ollessa tuntuu, että ois koko ajan p*llunkarva suussa.
Aamukahvini sain nauttia sentään karvattomana.
Tuo sama kävi eilen mielessä, että mitähän kissa tuumaisi, kun hujauttaisi karvattomaksi. Ei varmaan hyvää, joten jääköön tekemäti.En tiedä miksi tuli mieleen.