Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan uusi helvetinpiiri avautui meikäläiselle.

Puistossa saatanan kuuma ja paskinta afrikkateknojumputusta kovalla.

Ei kestä, ei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tärkein tieto lienee että jotain pitää poistaa jostain. Mutta mitä ja tarvitaanko suolistoneuvosta, urologia, gyneä vai sniffaria, ei vielä tiedä. Luultavasti kaikkia.
Sniffarille kaljaa ja skalpelli, niin se hoitaa ja hoitelee kaiken millä on pulssi. Tai ees lämmin.

Edit. Ja musti, niin se uusii koko keskustan siinä samalla...

Mä rakastan näitä kelejä. Koko päivä (päätöntä menoa) rannalla! 😍

Kävin eilen terassilla. Enpä ole käynyt sit kun viimeksi. Sain juotua 3,5 juomaa. Siinä sitä olikin ihan tarpeeksi.
Täällä landella kun terasseja on vähän harvakseltaan niin työpäivä + kävelyt kolmelle terassille oli noin 25k askelta. Kotiin kun pääsi niin olikin jo aivan tasaraha.

Liitteet

• IMG_20200627_144715.jpg
    IMG_20200627_144715.jpg
    152,4 KB · Katsottu: 76
Kai sinne voisi pari partiota lähettää. Ja lanssin. Tai ainakin etukäteen jo varoittaa että viimeistään puolilta öin tarvitaan lääkintähenkilöstöä.

Meedio.

Nimittäin. Olen ollut lähikontaktissa vastakkaiseen sukupuoleen sekä asioinut miekkataksi- ja ambulanssihenkilökunnan kanssa!!!!

Virkavallan saapuessa paikalle istuin kohteen vatsalla estääkseni häntä nousemasta ylös, jatkamasta matkaa ja lyömästä takaraivoaan neljättä kertaa asfalttiin. Hellä hallintaotteeni sai jatkua puhalluttamisen ja ensiapuvoimien saapumisen ajan - poliisisedät olivat jotenkin hyväntuulisia.

Hieman kyllä v***tti, että paikalla oli terasseilla runsaasti porukkaa - myös miehiä - eikä kukaan tullut avukseni estämään tyypin hortoilua, kaatuilua ja hoippumista satama-altaan reunalla. Joku oli sentään soittanut HäKeen jo ennen minua.

Tämä kaikki jo ennen puoliyötä :eek:

Kotimatkalla kohtasin vain siilin ja rusakon.

Meedio.

Nimittäin. Olen ollut lähikontaktissa vastakkaiseen sukupuoleen sekä asioinut miekkataksi- ja ambulanssihenkilökunnan kanssa!!!!

Virkavallan saapuessa paikalle istuin kohteen vatsalla estääkseni häntä nousemasta ylös, jatkamasta matkaa ja lyömästä takaraivoaan neljättä kertaa asfalttiin. Hellä hallintaotteeni sai jatkua puhalluttamisen ja ensiapuvoimien saapumisen ajan - poliisisedät olivat jotenkin hyväntuulisia.

Hieman kyllä v***tti, että paikalla oli terasseilla runsaasti porukkaa - myös miehiä - eikä kukaan tullut avukseni estämään tyypin hortoilua, kaatuilua ja hoippumista satama-altaan reunalla. Joku oli sentään soittanut HäKeen jo ennen minua.

Tämä kaikki jo ennen puoliyötä :eek:

Kotimatkalla kohtasin vain siilin ja rusakon.

Oliko Sylvi siis hajareisin miehen tai jonkun oletetun päällä Kuopion yössä :unsure: Oliko voimamaha?

Oliko Sylvi siis hajareisin miehen tai jonkun oletetun päällä Kuopion yössä :unsure: Oliko voimamaha?

Oli kaljamaha :cautious:

Se toinen poliisisetä oli kyllä ihan jees, mutta en tilanteen tai siis itseni ollessa päällä ymmärtänyt kysyä treffeille... sillä oli käsiraudatkin varustevyössä :kuola:

Vähän jäi harmittamaan.

Ehkä tämä nyt riitti tämän kesän osalta terassielämää.

Mulla oli oikeastaan aika romanttinen ilta omalla tavallaan, oli siinä paljon muitakin mutta yhden olennon kanssa istuttiin viltillä rannalla ja kuunneltiin musiikkia ja höpistiin outoja sekä saatoin hänet kotiovelle loppuillasta.

Jumalaut, oon kahteen päivään harjannut tuon toisen kissan kolmeen kertaan ja joka kerta irtoaa lapasten verran karvaa. Ja silti täällä kämpillä ollessa tuntuu, että ois koko ajan p*llunkarva suussa.

Aamukahvini sain nauttia sentään karvattomana.

Jumalaut, oon kahteen päivään harjannut tuon toisen kissan kolmeen kertaan ja joka kerta irtoaa lapasten verran karvaa. Ja silti täällä kämpillä ollessa tuntuu, että ois koko ajan p*llunkarva suussa.

Aamukahvini sain nauttia sentään karvattomana.

En tiedä miksi tuli mieleen.

Siberian-Husky-Shaved.jpg

Vaikka koira tuo nyt onkin..

En tiedä miksi tuli mieleen.
Tuo sama kävi eilen mielessä, että mitähän kissa tuumaisi, kun hujauttaisi karvattomaksi. Ei varmaan hyvää, joten jääköön tekemäti.

Asuntonäyttöön pitäs kammeta puoleen päivään. Emäntä kyllä vähän jo tyrmäsi kyseisen mökin (tai lähinnä sen sijainnin), mutta ei kehtaa enää perua.

Lähtökohtaisesti on perin epäilyttävää jos joku muu kuin pappi tai suojelutyöntekijä on ahertamassa palkkatyössä sunnuntaina.
Voisin jotenkin kuvitella että nyt ei ole se kiireisin aika halkotoimituksissa niin siitäkään ei saada selitystä moiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom