Deleted member 43228
Kyllä siellä itse viihtynyt kangaspalanen vyötäröllä.älästi?
Mutta onko siellä etelleen nakkevyöhyke, ainakin on ollut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä siellä itse viihtynyt kangaspalanen vyötäröllä.älästi?
Porissa kannattaa käydä yyterissä. Muuta itselle sopivaa ajankulua en ole löytänyt.
Doovnekki on tottunut kääntelemään ohjauspyörää. Yks hailee muutama sata kilometriä!Pori ja Tuuri ei nyt kovin samalla suunnalla ole
Eli siellä on moinen vielä. Selkee!Yyteri on kyllä hieno paikka, pari vuotta sitten tuli käytyä mutta nudisti aluetta välttelin. Eikai sinne olisi vahingossa ehkä voinutkaan päätyä.
No ei niin mutta saatan joutua pelastamaan erään neidon niin on se silloin aika lähelläPori ja Tuuri ei nyt kovin samalla suunnalla ole
On sitä oikeasti tullut ajeltua aika paljon ja jos on vain pirteä ja keli hyvä niin yksi 500km lenkki ei ole juttu eikä mikäänDoovnekki on tottunut kääntelemään ohjauspyörää. Yks hailee muutama sata kilometriä!
Kyllä siellä itse viihtynyt kangaspalanen vyötäröllä.
Mutta onko siellä etelleen nakkevyöhyke, ainakin on ollut?
Sun pitää ostaa joku teline ja asennuspalvelu sille telineelle. @Alicia kertoo tarkemmat ohjeistukset operaation onnistumiseksi.
Eli siellä on moinen vielä. Selkee!
Sillä se kontsa Poria ylistääkin.
On tää perhana kun vähänkin poikkeaa edellisenä päivä rutiineista niin seuraava päivä aamusta alkaen sekaisin.