Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin on kaikenlaiset kaupat tyhjennetty kahvakuulista. Käsipainojakaan löydy.

Mä lähden tänään kanssa hieman aiemmin töistä jos rekkapenat suovatten olla ajoissa.
Myöhemmin taitaa olla perjantain penkki&hauis ja tämä jopa ihan oikeasti :)

Miksi autoissa on nahkapenkit? Onko mitään inhottavampaa kun tällaisina alkukesän viileinä aamuina istuu kylmille nahkapenkeille hame päällä ja reiden osuu kylmään nahkaan. Tai keskikesän helteillä tulikuumaan nahkaan. :cautious:

Eilen kokeilin kestääkö mun selkä kevyttä mavea, pääsin vähän päästämään höyryjä potkimalla säkkiin. Selkä ei ole tänään kipeä joten taidan mennä töiden jälkeen purkamaan sydänsuruja salille mavella. Jos aloittaisi kesäkuntoon 2021 projektin ja tekisi vielä pakara- ja takareisitreeninkin samalla.

Mä cuddlailin viime yönä Teemun (no 8) kanssa ja hermostuin kun sillä ei ollut puoliheijaria kun siitä lähti.

Niinku, eihän kukaan voi vastustaa mua.🧐
AC9C1735-E4FF-46A9-8202-BBB8CA1C7C1A.jpeg

Asiakas peru tilauksen jonka näköjään olemme lähettäneet väärään osoitteeseen alunperinkin. Voisin ottaa ison betsin sen puolesta, että tavara on rikki tänne palautuessaan. Menettää pääoman, saa käydä itse roudaamassa tavaran sortille, maksaa siitä ilosta vitosen että käy heittämässä rahaa roskiin ja tietenkin saa maksaa lavarahdin kahteen suuntaan. Ois pitäny pysyä himassa ja kohdata vasta maanantaina tämäkin, kun olis muutenkin vituttanu.

Asiakas peru tilauksen jonka näköjään olemme lähettäneet väärään osoitteeseen alunperinkin. Voisin ottaa ison betsin sen puolesta, että tavara on rikki tänne palautuessaan. Menettää pääoman, saa käydä itse roudaamassa tavaran sortille, maksaa siitä ilosta vitosen että käy heittämässä rahaa roskiin ja tietenkin saa maksaa lavarahdin kahteen suuntaan. Ois pitäny pysyä himassa ja kohdata vasta maanantaina tämäkin, kun olis muutenkin vituttanu.
Nää on hienoja hetkiä yrittäjän elämässä!

Mä palkkasin meille yhden tyypin jolla yksi vastuualue ja liittyy just tuohon tavaran pakkaamiseen ja lähettämiseen niin kömmien määrä putosi dramaattisesti.
Halvimmillaan kömmät meillä on aina +150 euroa niin voi vaan laskea mitä säästää jos edes yhden mokan säästää viikkoon, parhaillaan kaksi.

Mä palkkasin meille yhden tyypin jolla yksi vastuualue ja liittyy just tuohon tavaran pakkaamiseen ja lähettämiseen niin kömmien määrä putosi dramaattisesti.
Halvimmillaan kömmät meillä on aina +150 euroa niin voi vaan laskea mitä säästää jos edes yhden mokan säästää viikkoon, parhaillaan kaksi.

Meidän varasto/pakkaus vastuuhenkilö ollu tyräleikkauksessa ja puolikuntoinen ja yhtiökumppani puolipäiväeläkkeellä ja puolitehoinen/puolimotivoitunut jne. ja kiirettä ollu niin meikäläinen sählää sitten vähän kaikkien asioita et ne tulis hoidettua. Niin fituikshan se menee ennemmin tai myöhemmin... Mut noin positiivisena ilmiönä jonkun verran kiirettä pitänyt tähän asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom