Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maltat hetken odottaa niin jokapaikassa on ilmoituksia että hae hittoon kun ihmiset ostanut niitä ja nyt ylimääräisenä nurkissa lojumassa.Hyvin on kaikenlaiset kaupat tyhjennetty kahvakuulista. Käsipainojakaan löydy.
Mitä teit?
Uusi sana, minulle.
Aivan!Lusikoin ja halailin.
Aivan!
Millä sanoilla teemulle ilmaisit hermostumisen puoliheijarin puutteesta?
Nää on hienoja hetkiä yrittäjän elämässä!Asiakas peru tilauksen jonka näköjään olemme lähettäneet väärään osoitteeseen alunperinkin. Voisin ottaa ison betsin sen puolesta, että tavara on rikki tänne palautuessaan. Menettää pääoman, saa käydä itse roudaamassa tavaran sortille, maksaa siitä ilosta vitosen että käy heittämässä rahaa roskiin ja tietenkin saa maksaa lavarahdin kahteen suuntaan. Ois pitäny pysyä himassa ja kohdata vasta maanantaina tämäkin, kun olis muutenkin vituttanu.
jumankekka,mennyt ihan ohi!
Sterkatkin tuli pakattua jo muuttokuormaan.
Jos puhelimella selais netistä maistiaista,pakko olla hyvä kun näin kauan kesti tuupata ulos!
Mä palkkasin meille yhden tyypin jolla yksi vastuualue ja liittyy just tuohon tavaran pakkaamiseen ja lähettämiseen niin kömmien määrä putosi dramaattisesti.
Halvimmillaan kömmät meillä on aina +150 euroa niin voi vaan laskea mitä säästää jos edes yhden mokan säästää viikkoon, parhaillaan kaksi.
Vahvaa työpahoinvointia ilmassa. e: minulla.