Mä voin kertoa..Mikä sun insta on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voin kertoa..Mikä sun insta on?
Paavo on kyllä tukevoitunut.
kukas se diabloMies tääkä olikaan @zilli78 ?
kuitenkin, olen ollut jo puolituntia taajuudella odottelemassa
View: https://www.instagram.com/p/CAuKB1DlfBe/?igshid=1e8euupgvqqai
Ei niitä kertakäyttövehkeitä nyt paljon vuodessa mene, mutta kun menee, niin ovat käteviä.
Tarviiko tässä nyt hamstrata tuleviksi vuosiksi kertsivälineitä. Jumallaut.
Muoviset pillit ja kertakäyttöaterimet poistuvat S-ruokakaupoista kesän lopulla
Taustalla on muun muassa EU-direktiivi, joka kieltää tietyt kertakäyttöiset muovituotteet.www.iltalehti.fi
Voi vaan miettiä montako muovipilliä pitää ihmisen käyttää, että on esim sama määrä energiaa kulutettu, kun jonkun yksittäisen RST pillin myynti ja jakelu.Sanoppa muuta. Viime viikolla ostin prismasta pihviä ja ihmettelin miks vitussa pitää olla näin helvetisti ylimääräistä muovia.
Toki muoviroskaa pitää vähentää kaikin mahdollisin keinoin, niin ehkä hyvä että S-ryhmä kieltää pillien myynnin.
Eli jatkossa jos tarvii muovipillejä niin pitää ostaa mistä tahansa mun EU-maan kaupasta kuin Suomesta.
Tarviiko tässä nyt hamstrata tuleviksi vuosiksi kertsivälineitä. Jumallaut.
Voi vaan miettiä montako muovipilliä pitää ihmisen käyttää, että on esim sama määrä energiaa kulutettu, kun jonkun yksittäisen RST pillin myynti ja jakelu.
Mäkkärin pahvipilli ainakin sulaa melkein suuhun vai oliko se hese. En muista kun harvoin käyn, mutta kyllä sen nyt ajatteleva ihminen tietää, että myydään imagoa, ei mitään luontoa ajatella. Ainakaan täällä, jossa pillit merissä ei ole ongelma.
Muovi on hyvä kampe, sitä voisi vaan käyttää vähän vähemmän. Mutta kun se on halpaa, niin ei se missään kustannuksissa tunnu.
Ehkä enemmänkin pitäisi miettiä, miten ehkäistä roskaamista. Muovi roskapöntössä ei ole ongelma. 1000 e sakko joka eu-maassa, jos heittää muovia maahan tai veteen. Mutta, eihän se saa taloutta pyörimään, siks tämä uusiutuva-bio-puu ym ym hössötys.
Pyhäinhäväistys kutsua jotain Arhinmäkeä Paavoksi. Prkl. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.Kauhea pettymys luulin että Paavo on telkkarissa, mutta se olikin vaan Arhinmäki.
Ej ole kokemusta, ainoastaan hyllyn reunalla esitettävä hinta on tyyris.Miksi? Selluloosapohjaiset on paljon kätevämpiä.
Pyhäinhäväistys kutsua jotain Arhinmäkeä Paavoksi. Prkl. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
On vain yksi Paavo, ainaki politiikassa.
En tiedä miksi mutta onpas tänään varsin kaunis aamu