Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
en ole ymmärtänyt Minäkään

onnekseni huomannut, että kuntoilupaikka missä nykyään käyn on ainakin niinä aikoina kun sielä vietän vapaa-aikaa on ollut hyvin vapaa ryskääjistä, kaikki jaksaa tehdä alaslaskutkin joka liikkeessä jarrutellen

etellisessä salissa missä viihdyin pitkään kerran yksi nuori likka teki tempausta ehkä 30 kilolla ja aina tanko suoriltakäsiltä maahan

sille sitten yksi vakioasukas sanoi, että täälä ei olla tavattu ryskätä, tyhmän näköstä tuollanen
lopetti turhan kolistelun
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mie olen joskus ihmetelly noita toiminnallisia jannuja….Riveä vaikka 40kg niin se tanko pitää sieltä ylhäältä paiskata lattiaan kunnon ärinöiden saattamana. Ei siis tiputtaa, vaan oikein puskea lisää vauhtia ni kolahtaa kovempaa.
Pakko myöntää että joskus tulee ihan jarruttamatta alas ja myönnän kerran jopa paiskanneeni viimeisen vedon alas.
Nämä tilanteet on lähinnä kun tehdään jotain amrappia tai metconia jossa vedetään sykkeet tappiin niin ei vaan jaksa niitä viimeisiä jarrutella.
Se yksi kerta paiskomista johtui siitä kun tuli sellainen kunnon voittafiilis kun oli päässyt viimeiseen toistoon, en tee heti uudestaan :)
 
Mä en ikinä tule saamaan samaa rivestä mitä penkistä nostanut.
Valakyykyssä luovutin jo aikaa sitten kun se ei kasvattanut kuin vitutusta.

Mä olen yksinkertaistanut treenit, oikeastaan teen vaan pena, trab bar maastaveto ja leuanveto ja sit jotain juttuja mitkä niitä tukee. Siltikin tällanen ikäloppu noviisi kun on niin tuntuu, että vaan kaks noista kolmesta etenee kerrallaan, kaikkien kolmen edistäminen vaikeaa. Menis pakka sekasin jos jotain riveä yrittäisin opetella, valakyykky niin pelkkä ajatuskin siitä lisää stressitasoja. =D
 
Mä olen yksinkertaistanut treenit, oikeastaan teen vaan pena, trab bar maastaveto ja leuanveto ja sit jotain juttuja mitkä niitä tukee. Siltikin tällanen ikäloppu noviisi kun on niin tuntuu, että vaan kaks noista kolmesta etenee kerrallaan, kaikkien kolmen edistäminen vaikeaa. Menis pakka sekasin jos jotain riveä yrittäisin opetella, valakyykky niin pelkkä ajatuskin siitä lisää stressitasoja. =D
Mulla on periaate että mitään en tee väkisin koska ei ole pakko ja siksi valakyykyn treenamisenkin lopetin kun ei saanut kuin pahan mielen.
Ainoa asia mikä mulla on kehittynyt niin takakyykky, tyttöjen painoilla edelleenkin mutta omaksi iloksi sitä tehdäänkin vaikka alun perin tarkoitus oli osittain myös puolison iloksi kun kroppa pysyisi edes jotenkin kunnossa :)
Toisaalta esim. mave ykkönen mulla oli ennen tätä taukoa pysynyt samassa mitä olin joskus 4 vuotta sitten aiemmin koittanut vaikka tehnyt vain säännöllisen tosi epäsäännöllisesti.
Viimeisen vajaa kolmen vuoden aikana onkin ollut ihan kokonaisvaltaista juttua ja ei mullakaan mikään kehity jos en sitä priorisoi 2x viikkoon muiden kustannuksella.
E:Tein muutaman vuoden salitreeniä 6 jakoisella kun viihdyin siellä sen 6 päivää viikossa niin siinä tuli kyllä kaikki mahdolliset liikkeet käytyä läpi. Just mietin mitä tänään tekisin niin ajattelin tehdä Penkin, vinonpenkin (kässäri), pystäri tangolla ja kässäreillä arskapress, loppuun hauis tangolla ja hammerina kässäreillä.
 
Viimeksi muokattu:
polvi ilman tuntemuksia, noin 600m

katsotaan miltä tuntuu huomenna

#kulmilla
E69EF228-3A90-4DB3-9938-6FB76FA4B4E6.jpeg
 
Mulla on periaate että mitään en tee väkisin koska ei ole pakko ja siksi valakyykyn treenamisenkin lopetin kun ei saanut kuin pahan mielen.
Ainoa asia mikä mulla on kehittynyt niin takakyykky, tyttöjen painoilla edelleenkin mutta omaksi iloksi sitä tehdäänkin vaikka alun perin tarkoitus oli osittain myös puolison iloksi kun kroppa pysyisi edes jotenkin kunnossa :)
Toisaalta esim. mave ykkönen mulla oli ennen tätä taukoa pysynyt samassa mitä olin joskus 4 vuotta sitten aiemmin koittanut vaikka tehnyt vain säännöllisen tosi epäsäännöllisesti.
Viimeisen vajaa kolmen vuoden aikana onkin ollut ihan kokonaisvaltaista juttua ja ei mullakaan mikään kehity jos en sitä priorisoi 2x viikkoon muiden kustannuksella.
E:Tein muutaman vuoden salitreeniä 6 jakoisella kun viihdyin siellä sen 6 päivää viikossa niin siinä tuli kyllä kaikki mahdolliset liikkeet käytyä läpi. Just mietin mitä tänään tekisin niin ajattelin tehdä Penkin, vinonpenkin (kässäri), pystäri tangolla ja kässäreillä arskapress, loppuun hauis tangolla ja hammerina kässäreillä.

Joo mullakin lajit valikoituneet että mistä tykkää ja mikä kätevää, leukailutanko ja trap bar kotona, niin ei tartte edes sitä 400m raahautua salille, penkki onely salilla. Tänään oliskin ohjelmassa muutama spurtti ylös tuossa vieressä olevaa pikkuista mäkeä ylös lämmöksi kautta jonkin sortin funktio(a)naaliseksi liikunnaksi ja sit trap bar alakahvoilla ja leukoja ja pieni hauispumppaus. Toistoja varastoon säästellen niin rennompi meininki ja saattaa jopa kehittyä vs. verenmaku suussa rajoitinta vastaan.
 
Back
Ylös Bottom