Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikun tarkoitin sitä laatikkoa, minkähän takia mä aina sanon sitä lavaksi?No nyt lyö kyllä yrittäjä kovia kortteja pöytään, duunari täällä haaveillu että ku ois irtonaista se toimintatonni sijoittaa lavalliseen saksalaista olutta, niin pääsis nettohinnassa sinne öbaut kolmeentoista euroon per keissi.
Niin yks ny leuhkii, että nurkissa lojuu eurolavallinen, ja (vaikka vaikuttaa maistuvan) meinaa vetää koko setin kerralla.
Lieköhän tässä vähä mukana sitä SPD-osiolta tuttua värikynää...
Ei vittu, tänään on pakko mennä sinne puntille kun kerran maksaakin.
Saman 80e/kk kun ennenkin mutta nyt on sentään ihan punttisali 5-23 vapaassa käytössä pelkkien tankojen&räkkien lisäksi.
Onko jäätelökioskit tänään auki? Kaverin puolesta kyselen.
Toiminnallinen treeni kuuluu siihen, siksi tuollainen hinta.80eur?? Meidän (okei myönnän monikulttuurinen) 24/7 lähiömesta 34,90 kun liityin heti avajaisissa, muutoin 39,90.
Vai oliks se niin että tuohon 80 hintaan sisältyi niitä yhteistreenihaluisia cf-neitejä, jotka bambin silmin kyselevät neuvoja ja haluavat välillä että tis... kädestä pitäen setä neuvoo?
Mä en ikinä tule saamaan samaa rivestä mitä penkistä nostanut.se onki kun ri.ve. on täysin tekniikkalaji, ei voima
sen johtosta, mullakin oli kun sitä actiivisesti harrastin raskaammat punnukset rives ku penkis
ja ettei kukaan innostu, satasta en ole ottanu penkistä ku alas
Asiaan löytyy selitys kun katsoo kartalta mihin tuo tie 23 vie.
taitaa paikkakuntamme kallein sali olla tonnin vuosi/kertamaksulla
Mie olen joskus ihmetelly noita toiminnallisia jannuja….Riveä vaikka 40kg niin se tanko pitää sieltä ylhäältä paiskata lattiaan kunnon ärinöiden saattamana. Ei siis tiputtaa, vaan oikein puskea lisää vauhtia ni kolahtaa kovempaa.se onki kun ri.ve. on täysin tekniikkalaji, ei voima
sen johtosta, mullakin oli kun sitä actiivisesti harrastin raskaammat punnukset rives ku penkis
ja ettei kukaan innostu, satasta en ole ottanu penkistä ku alas