Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt lyö kyllä yrittäjä kovia kortteja pöytään, duunari täällä haaveillu että ku ois irtonaista se toimintatonni sijoittaa lavalliseen saksalaista olutta, niin pääsis nettohinnassa sinne öbaut kolmeentoista euroon per keissi.

Niin yks ny leuhkii, että nurkissa lojuu eurolavallinen, ja (vaikka vaikuttaa maistuvan) meinaa vetää koko setin kerralla.

Lieköhän tässä vähä mukana sitä SPD-osiolta tuttua värikynää...
Eikun tarkoitin sitä laatikkoa, minkähän takia mä aina sanon sitä lavaksi?
Olet joo oikeassa että lavallinenhan olisi sellainen trukkilavallinen, miksei sellaisenkin voisi ostaa mutta mä otan mieluummin kolmosta tai jopa 3.8% kuten jotkin tummat lagerit on. Taitaa kaikki tuontibisset olla 5.5%->
 
Ei vittu, tänään on pakko mennä sinne puntille kun kerran maksaakin.
Saman 80e/kk kun ennenkin mutta nyt on sentään ihan punttisali 5-23 vapaassa käytössä pelkkien tankojen&räkkien lisäksi.
 
Mä en oo vaivautunut kaupungin sali on vielä kiinni ja lähimmän sali aukioloajat on oudot.

Tänäänkin sali olisi vain kolme tuntia auki samoin lauantaisin, arkisin sali aukeaa 10-14 välillä riippuen päivästä ja menee kiinni noin 21 aikaan. Ei aina sovi omiin aikatauluihin.

E. Tai no on yrittäjä varmaan laskenut ja enemmän tietoinen asiasta että paljon jengiä käy eniten ja mihin aikaan ja miten salilla riittää tilat jne.
 
Nykyään noi avainkortti/puhelin aukaisu systeemit helpolla saatavilla niin miksei sellaista laiteta joka paikkaan.
Ehkä noissa ihan halvoissa kaupungin saleissa käy sellaista porukkaa ettei välttämättä ihan paras vaihtoehto mutta en ole koskaan nähnyt että esim. lauantai-sunnuntai yönä olisi sikailtu kun mennyt aamulla 7 aikaan.
Nyt olisi saatava itseä niskasta kiinni ja tänään mentävä.
Ai saakeli että etureidet huutaa vieläkin hoosiannaa ties monettako päivää eikä ollut edes mikään kummoinen jumppa niille. Nyt jos tekee tissihauis jumpan niin varmaan loppuviikko menee kädet suorana kävellen ja olutkin täytyy imeä letkulla kun ei pysty koukistamaan kättä.
 
Ei vittu, tänään on pakko mennä sinne puntille kun kerran maksaakin.
Saman 80e/kk kun ennenkin mutta nyt on sentään ihan punttisali 5-23 vapaassa käytössä pelkkien tankojen&räkkien lisäksi.

80eur?? Meidän (okei myönnän monikulttuurinen) 24/7 lähiömesta 34,90 kun liityin heti avajaisissa, muutoin 39,90.
Vai oliks se niin että tuohon 80 hintaan sisältyi niitä yhteistreenihaluisia cf-neitejä, jotka bambin silmin kyselevät neuvoja ja haluavat välillä että tis... kädestä pitäen setä neuvoo?
 

tuo on se mikä hinnan nostaa, työkaveri käy semmosella ja on vararikon partaalla, kun ei olisi varaa, mutta pitää silti käyä

taitaa paikkakuntamme kallein sali olla tonnin vuosi/kertamaksulla
e.ovat näköjään alentanu hintoja, enää 800
 
80eur?? Meidän (okei myönnän monikulttuurinen) 24/7 lähiömesta 34,90 kun liityin heti avajaisissa, muutoin 39,90.
Vai oliks se niin että tuohon 80 hintaan sisältyi niitä yhteistreenihaluisia cf-neitejä, jotka bambin silmin kyselevät neuvoja ja haluavat välillä että tis... kädestä pitäen setä neuvoo?
Toiminnallinen treeni kuuluu siihen, siksi tuollainen hinta.
Kyllä on ihan rahanarvoista neuvoa etenkin kun mennään rive yms. juttuihin joita itse nyt opetellut kohta 3 vuotta ja aina vaan löytyy parannettavaa. Joka kerta kun joku pikkujuttu saadaan fiksattua niin taas saa laittaa 5kg maksimiin lisää.
Kyllä ne jää pelkästään iloisiksi hymyiksi ne cf-neidit tälläiselle setämiehelle :X3:
Ja jos totta puhutaan niin siellä paiskoo kovempia rautoja minua pienemmät naiset kuin minä.
 
se onki kun ri.ve. on täysin tekniikkalaji, ei voima
sen johtosta, mullakin oli kun sitä actiivisesti harrastin raskaammat punnukset rives ku penkis

ja ettei kukaan innostu, satasta en ole ottanu penkistä ku alas
 
se onki kun ri.ve. on täysin tekniikkalaji, ei voima
sen johtosta, mullakin oli kun sitä actiivisesti harrastin raskaammat punnukset rives ku penkis

ja ettei kukaan innostu, satasta en ole ottanu penkistä ku alas
Mä en ikinä tule saamaan samaa rivestä mitä penkistä nostanut.
Valakyykyssä luovutin jo aikaa sitten kun se ei kasvattanut kuin vitutusta.
 
#33rpm #klassikko

F13D48B7-4035-494A-9BF0-F2BF1BAE3D14.jpeg
 
se onki kun ri.ve. on täysin tekniikkalaji, ei voima
sen johtosta, mullakin oli kun sitä actiivisesti harrastin raskaammat punnukset rives ku penkis

ja ettei kukaan innostu, satasta en ole ottanu penkistä ku alas
Mie olen joskus ihmetelly noita toiminnallisia jannuja….Riveä vaikka 40kg niin se tanko pitää sieltä ylhäältä paiskata lattiaan kunnon ärinöiden saattamana. Ei siis tiputtaa, vaan oikein puskea lisää vauhtia ni kolahtaa kovempaa.
 
Back
Ylös Bottom