Olisi kunnon antikliimaksi kun Mr Kiukku tulisi kertomaan että "Juu, mulla on kyllä poikaystävä"Ei itseasiassa ole.
Kiukku, voisitko kommentoida?
Täti-ihmiset haluavat nyt vastauksen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi kunnon antikliimaksi kun Mr Kiukku tulisi kertomaan että "Juu, mulla on kyllä poikaystävä"Ei itseasiassa ole.
Kiukku, voisitko kommentoida?
Täti-ihmiset haluavat nyt vastauksen.
Mulla työhousujen alla kalsareina verkkarit, sekin etu, että jos roiskahtaa, niin ei tartte kalsarisankarina sitte loikkia.Jokainen järkevä mies laittaa pitkät kalsarit ulkoillessa, jos ulkona on vähemmän kuin +5 astetta lämpöä ja ulkona on tarkoitus olla pidempään kuin 10 minuuttia.
Eturauhastulehdus ei ole mukava vaiva. Kokeiltu on. En suosittele.
olis kannattanu vaan pitää henkilöauto siistinä ja olla ajelematta tänään, näin Minä olen toiminut
Henkilöauto tykkää kun sillä ajetaan.
"Ootkos paljonki tinannu puupuikolla?"No nyt oli parasta työpaikkahakemusta.
1. Etsitään puuntyöstävälineiden käyttöä osaavaa-> tyyppi kertoo haluavansa tehdä hitsaushommia.
2. Ilmoitus poistettu jo viime viikolla->kysyi nyt hitsaajan hommia.
Olisi kunnon antikliimaksi kun Mr Kiukku tulisi kertomaan että "Juu, mulla on kyllä poikaystävä"
Näköjään, enpä tiennyt. Löyty joku pätkä 4:3 kuvasuhteella, missä oli fuuterin näköinen mies touhuamassa.Jahas, näköjään puutakin voi "hitsata".
Linear friction welding.
Kertoo myös jotain paikallisesta multitalenttiudesta, että samoilta kavereilta tuli samaan aikaan myös nykyään Visman portfoliossa oleva Passeli softa.Nyt kun kerran kysyitte. The Aromipesä..... on Porilainen keksintö.