Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Taas voi kysyä että miksi?

Näyttää olevan +5M katselua kolmessa päivässä.

edit:
Instead of beating around the bush I’ll jump straight to the chase and tell you on average how much a YouTuber could expect to earn from 1 million views.
On Average: $600-$7000 earnings per 1 million YouTube views

Aika iso hajonta tossa. Eli leegoinsinööri sais 3k$-35k€ tosta. Melkein kuullostaa kannattavalta toiminnalta.

Baarissa sen sijaan, että sanoisit vosulle että työkses kasaat leegoja youtubessa, kandeis ehkä sanoa vaan että menestyvä tubettaja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3223EDEF-7440-42FC-AF12-B0715F95AA95.jpeg
20237F9B-B3F6-42CA-A7B2-EEF613A3A3BA.jpeg
0DA06FC2-CFB0-48AD-AA19-519ABC4E8CC8.jpeg
Kiukusta sai tulisia kuvia viikonlopun hommista. Perjantaina pääsee taas murskalle happipeitsen kanssa temuamaan!
 
Mitä sille tapahtui? Hajosi? Myytiin? Anastettiin?
Siitä on jo aikaa kun semmonen kotona oli, kaatopaikalle kuulemma oli viety jostain syystä, kun kyselin että missähän mahtaa olla.
Varmaan kertoo jotain siitä, kuinka usein se lopulta oli käytössä...:ROFLMAO:
Mutta silti, oli se vaan hyvä! Kun joskus muisti käyttää.
 
Jokainen järkevä mies laittaa pitkät kalsarit ulkoillessa, jos ulkona on vähemmän kuin +5 astetta lämpöä ja ulkona on tarkoitus olla pidempään kuin 10 minuuttia.
Eturauhastulehdus ei ole mukava vaiva. Kokeiltu on. En suosittele.
Minä en käytä. -25 olen asettanut henkiseksi rajaksi, mutta viimeksi sen ylittyesaä vedin vaan kevyttopat kollareitten päälle. Veri kiertää varmaan alaraajoissa niin hyvin, että pysyy lämpösenä ilmankin :giggle:
 
E: Mikähän on vääntömomentti tuolla viimeisellä rattaalla?
Momenteista en tiedä, mutta vastaavanlainen viritys oli joku aika sitten tehty. Ei legoista.
Laskujen mukaan edes koko maailmankaikkeiden energia ei riittäisi pyörittämään laitosta niin kauaa, että viimeinen ratas pyörähtäisi kerran.
Tai jotain sinne päin.

Edit: Mitä enemmän asiaa nyt mietin, sitä enemmän epäilen nyt puhuvani paskaa. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä mikä kännykkä sillä ”isännällä” on jolle noi kihvelit tein. Perus samsung luultavasti. Kuhan aikansa kuluksi räpsi!

Mulle tuli jotenkin vaan homoeroottisia mielikuvia tästä viestistä.. :confused:
 
Huoh, juhannusaatto töissä. Siinä meni sekin pitkä viikonloppu. Voisi vielä yrittää udella, jos saisi juhannuksen jälkeisen maanantain vapaaksi ylitöillä.
 
Mä vedän talvella kelillä kun kelillä siviilissä ihan kevyt toppahousuissa ainostaan normi kalsarit alla. Töissä jos joutuu olemaan ulkona niin toppahaalarit ja alle -20 kelillä vain kalsarit ja t-paita alla, sen yli kun menee niin sitten jotain toista paitaa.
Harvoin on muuten kuin sormilla ja varpailla kylmä.
 
Back
Ylös Bottom