Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä juuri valmistelemassa minuuttisuikaleita ja batistiiniriisiä

mausteeksi: suola
 
@vokot

Screenshot_20200420-175737_Gallery.jpg
 
Itselle taas sanoivat alan liikkeessä, kun korviin valettuja tulppia (kuulon suojaukseen tarkoitettuja) teetin, että menee noin 10 vuotta ja sitten voi alkaa olla korvakäytävä muuttunut. Ja nuo on vielä siis aivan kovaa muovia, ei mitään joustoa.

Ehkä se totuus on sitten siellä puolivälissä. Omat toimii vielä erinomaisesti, ikää niillä rapiat 6 vuotta.
Joo, en muista nyt tarkalleen keskustelua ja oliko siinä puhetta jostain tyyliin 5 vuotta ajasta vai mistä, että olisi hyvä tarkastaa. Vai oliko sanamuoto jotain tyyliin "saattaa joutua myöhemmin teettämään uudet" tms.

Ei nuo omat sovitteet ole vielä edes kolmea vuotta ja eivät ainakaan ole vielä pienisi käyneet. Nyt ei ole enää noita nappejakaan, joihin nuo oli, että katotaan, onko vielä jotain käyttöä.
 
Venäjällä ilmeisesti tarvii nyt huomiota kääntää pois valtaapitävien tekemistä virheistä koronakriisin hoidossa.
Mitähän tästä seuraa vaativat korvauksia jne, jokin kiero suunnitelma niillä tuon taustalla on.

Lienee aloitettava ryhmittäytyminen rajalle. No, eipä tässä muuta kesälomasuunnitelmaa nyt olekaanl
 
Minulla kuuluu nykyään korvissa sydämen sykkeen kohina, kun menen nukkumaan. Erittäin ärsyttävää :mad: Onko tämä koronaoire vai aivosyöpymän seuraus eli on muodostunut enemmän kaikupohjaa kallon sisälle?
 
Varsinkin, kun miettii että aika monella pienellä yrittäjällä, joka tähän saakka pärjännyt hyvin tulee vielä putinki kaatumaan. Heidät tulisi varmasti pelastamaan luultavasti 5 000 - 10 000 e potti.

Niin mielummin annetaan tuolle ukolle 100k, jotta voi haaveilla espanjaan muutosta.
 
Varsinkin, kun miettii että aika monella pienellä yrittäjällä, joka tähän saakka pärjännyt hyvin tulee vielä putinki kaatumaan. Heidät tulisi varmasti pelastamaan luultavasti 5 000 - 10 000 e potti.

Niin mielummin annetaan tuolle ukolle 100k, jotta voi haaveilla espanjaan muutosta.

Ja johan sitä rahaa meni poliitikoiden kavereille. Tämmönen täysin 1x2-perusteinen rahan jakaminen päätyy aina jonkun sortin korruptioon.
 
Minua ei äänet niinkään haittaa nukahdan kyllä jos nukuttaa, kun en kuulemma hereilläkään ollessa kuuntele kun mulle puhutaan, todellisuudessa minulla on valikoiva kuulo.

Ongelmana on lähinnä omat ajatukset jotka alkaa vilisemään kun olisi tarkoitus mennä nukkumaan.
 
Back
Ylös Bottom