Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vein roskat pihalle ja jumankukkelis siellä on kirkasta. Pitäisiköhän avata verhot joskus?
 
Q0Os5OA.png
 
Jos olisin löytänyt makuupussini niin meinasin nukkua yön partsilla. Ihan vain raikkaan ilman takia.
 
Jos olisin löytänyt makuupussini niin meinasin nukkua yön partsilla. Ihan vain raikkaan ilman takia.

Itse ei pystyisi, ei ole lasitettu parveke ja asun ensimmäisessä kerroksessa. Voi olla, että ei ole nukkumatti joka tulee kolauttamaan vinttiä pimeeksi.
 
Jumalaare.

Joku alko tekeen poraushommia yläpuolella. Juuri nyt, kun alkaa 3 h tentti. Pakko varmaan hakee peltorit.
Siis poraushommia vai poraushommia?

Sellainen havainto täältä nyrkin ja hellan välistä, että jos ruuasta löytyy seuraavat neljä komponenttia, eli hirvenliha, peruna, suola ja kerma, ei se oikein voi epäonnistua.
 
Itse ei pystyisi, ei ole lasitettu parveke ja asun ensimmäisessä kerroksessa. Voi olla, että ei ole nukkumatti joka tulee kolauttamaan vinttiä pimeeksi.

Mä asun 2. kerroksessa noin 2,5m parvekkeen lattiasta maahan. Niin jumalauta ei mitään ränniä edes tossa vieressä, en ymmärrä miten poliisimies pääsi kiipeämään mun partsille ja koputtelemaan parvekkeen ovelle. Kehuinkin heti ensimmäisenä erittäin agiiliksi yksilöksi ja ilmaisin ylpeyteni ja positiivisen yllätykseni poliisivoimain fyysisestä osaamisesta.
Mutta siis pointtina kai että yllättävän huonosti on turvassa vielä kakkoskerroksessakin, suosittelen parvekelaseja ja kolmatta kerrosta jos haluaa varmuuden ettei tule kutsumattomia vieraita.
 
Pakko varmaan hakee peltorit.


Isännöitsijä oli käynyt eilen laittamassa taloyhtiön käytävään lapun, että "normaalit elämisen äänet kuten lasten leikkiminen ja musiikin kuuntelu ovat päiväsaikaan sallittuja myös poikkeusolojen aikana. Mikäli toisista asunnoista kantautuvat normaaliin elämiseen kuuluvat äänet häiritsevät etätöitäsi, suosittelemme käyttämään vastamelukuulokkeita tai kuulosuojaimia... "

Ovat ilmeisesti saaneet sinne yhteydenottoja joiltakin asukkailta.
 
Isännöitsijä oli käynyt eilen laittamassa taloyhtiön käytävään lapun, että "normaalit elämisen äänet kuten lasten leikkiminen, poraushommat ja musiikin kuuntelu ovat päiväsaikaan sallittuja myös poikkeusolojen aikana. Mikäli toisista asunnoista kantautuvat normaaliin elämiseen kuuluvat äänet häiritsevät etätöitäsi, suosittelemme käyttämään vastamelukuulokkeita tai kuulosuojaimia... "

Ovat ilmeisesti saaneet sinne yhteydenottoja joiltakin asukkailta.
Ei kovin hankala arvata kenen asunnosta voimakasta ääntelyä on kuulunut.
 
Back
Ylös Bottom