- Ikä
- 35
Muista sitten, kunhan irti pääset, ottaa nuori ja hyväkuntoinen. Oot muuten pian syytteessä kuolemantuottamuksesta
Pidetään mielessä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista sitten, kunhan irti pääset, ottaa nuori ja hyväkuntoinen. Oot muuten pian syytteessä kuolemantuottamuksesta
Foliot ikkunoihin yöllä ni voit huomenna raottaa verhoja.Vein roskat pihalle ja jumankukkelis siellä on kirkasta. Pitäisiköhän avata verhot joskus?
Jos olisin löytänyt makuupussini niin meinasin nukkua yön partsilla. Ihan vain raikkaan ilman takia.
Siis poraushommia vai poraushommia?Jumalaare.
Joku alko tekeen poraushommia yläpuolella. Juuri nyt, kun alkaa 3 h tentti. Pakko varmaan hakee peltorit.
Niin hyvää asuntoa ei ole olemassakaan että ottaisin ekasta kerroksesta, paitsi rivitalo.Itse ei pystyisi, ei ole lasitettu parveke ja asun ensimmäisessä kerroksessa. Voi olla, että ei ole nukkumatti joka tulee kolauttamaan vinttiä pimeeksi.
Itse ei pystyisi, ei ole lasitettu parveke ja asun ensimmäisessä kerroksessa. Voi olla, että ei ole nukkumatti joka tulee kolauttamaan vinttiä pimeeksi.
Itse ei pystyisi, ei ole lasitettu parveke ja asun ensimmäisessä kerroksessa. Voi olla, että ei ole nukkumatti joka tulee kolauttamaan vinttiä pimeeksi.
Niin hyvää asuntoa ei ole olemassakaan että ottaisin ekasta kerroksesta, paitsi rivitalo.
Pakko varmaan hakee peltorit.
Ei kovin hankala arvata kenen asunnosta voimakasta ääntelyä on kuulunut.Isännöitsijä oli käynyt eilen laittamassa taloyhtiön käytävään lapun, että "normaalit elämisen äänet kuten lasten leikkiminen, poraushommat ja musiikin kuuntelu ovat päiväsaikaan sallittuja myös poikkeusolojen aikana. Mikäli toisista asunnoista kantautuvat normaaliin elämiseen kuuluvat äänet häiritsevät etätöitäsi, suosittelemme käyttämään vastamelukuulokkeita tai kuulosuojaimia... "
Ovat ilmeisesti saaneet sinne yhteydenottoja joiltakin asukkailta.
Ei kovin hankala arvata kenen asunnosta voimakasta ääntelyä on kuulunut.
Pitäisiköhän avata verhot joskus?
Verhot auki: aina. Keskikesällä täytyy ehkä harkita pientä himmennystä makkariin, muuten kelpaa kyllä maksimimäärä valoa.