Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Työhommista tuli mieleen, että IG on kyllä melkoinen systeemi.

Joku aika sitten siellä tuli eteen mainos jossa Kanadalainen yritys haki suomalaisia töihin, siis näihin oman alani hommiin.
Mainoksessa jopa haastateltiin yhtä suomalaista joka oli jo jonkun aikaa ollut siellä töissä.

Ja ikinä en ole IG:hen mitään tarkempia tietoja itsestäni laittanut.

#foliohattu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^ No kai katsoit sen firman palkkauksen ym.? Lähtisin mukaan!

Ne analysoi esim. käytetyt hashtagit ja mitä seuraa jne. kyllä niistä voi ehkä sinunkin historialla jotain päätelmiä tehdä?

Mulla ois rälläkkä vielä takakontissa, pitäs varmaan vaan ajella pohjoisemmaksi kun kirvely voi olla sen verran infernaalista ettei viitsi vasta operaation jälkeen lähtee ajelee.
Oishan sekin meriitti että on esitellyt toiselle palstalaiselle palleja.

Ei kannata hätiköidä ennen kuin nähdään paljonko Joxun kanssa löydetään kultaa tulevana suvena.
Katsoin muutama päivä sen ekan Madventuresin noista hommista. Hyvää hupia.

Ajattelin lähteä siitä, että koska kerran olen saanut isomusta pitää kätösessäni, niin tiedän sen tuoksusta nyt mitä haetaan. Niitä kullekin yksin taskun pohjalle, niin voimme asettua Ouluun herra Pellisen tyyliin loppukesäksi nauttimaan virvokkeita.

Poislukien Pellisen mielenhäiriö.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja ikinä en ole IG:hen mitään tarkempia tietoja itsestäni laittanut.

mutta: taskupuhelin tietää joka hetki missä housuntasku sijaitsee

Katsoin muutama päivä sen ekan Madventuresin noista hommista. Hyvää hupia.

yritin samaa, mutta on se tunna niin vastenmielinen iminen, että ei jaksa kuunnella

Tänään puolustusvoimien IG tarinassa kerrottiin rauhanturvaajaksi hakemisesta, vähän kutkuttelis kokemuksena, mutta saa nähdä jos ajatusta vielä vähän hauduttelisi.

Sukulainen lähti jokunen viikko sitten. Varmaan pääsee kondikseen. En muista kuinka pitkäksi aikaa.
Ex kolleega oli ollut turvaajana. Treenas tavoitteellisesti 2krt päivässä ja varmaan kaurapuuro oli ok. Ihan rossfit kondis oli kaverilla :D

Kai jollain siellä jotain duuniakin on.

Mulla syttyi kerran haalarit liekkeihin kun hitsasin. Alasti ollessa olisi voinut tehdä hieman kipeää.

Hiilikolvin kanssa kun työskentelee niin aika hyvin saa välillä kipinää/tulta. Sit jos hiilestät vielä jossain ahtaassa paikassa tms niin jossain saappaan sisässä kunnon sula metallimöntti niin että se tekee hyvää.

Happi peitsi on kanssa rankka jos ei ole ihan kartalla mitä tekee. Sit vuotavat happi asetyleenipullot on pahoja jos pääsee lyömään sieltä kaulan läpi liekkiä.

Happi asetyleenistä tuli aikalailla tasan vuosi sitten mielenkiintoinen homma. Olin huoltoautosta ottanut letkukelalta letkut ajosillalle ylös, olin purkamassa kaiteita.
Uudet kaiteet oli melkein jo hitsattu kiinni kun työkaveri alhaalla lähti ajamaan sitä huoltoautoa ja ei nähnyt että mulla on ne letkut ylhäällä.
Letkut alko repiä hitsauskonetta jne mukanaan sieltä sillalta alas (tiputusta noin 5m).
Kiireessä aloin repiä letkuja irti kunnes ne leikkuupillit jäi mun käteen kiinni ja aloin raahautumaan sen auton mukana sillalta alas.
En mahtunut sieltä sillan kaiteen välistä läpi ja letkut vaan kiristy mun käden ympärillä. Onneks ne repeyty niistä holkeista ja huoltoauton letkukelasta, mutta kaikki hihat jne repeyty takeista ja paidoista sekä käsi ja olkapää meni ihan mustaksi mustelmista. :LOL:

Sukulainen lähti jokunen viikko sitten. Varmaan pääsee kondikseen. En muista kuinka pitkäksi aikaa.
Ex kolleega oli ollut turvaajana. Treenas tavoitteellisesti 2krt päivässä ja varmaan kaurapuuro oli ok. Ihan rossfit kondis oli kaverilla :D

Kai jollain siellä jotain duuniakin on.

Pistin juuri mailia ja kyselin vähän kuinka laajalti löytyy tehtäviä huomioiden oman varusmies/koulutus taustan, saa nähdä ruokkiiko vaan halua entisestään pistää hakemusta.

Hiilikolvin kanssa kun työskentelee niin aika hyvin saa välillä kipinää/tulta. Sit jos hiilestät vielä jossain ahtaassa paikassa tms niin jossain saappaan sisässä kunnon sula metallimöntti niin että se tekee hyvää.

Happi peitsi on kanssa rankka jos ei ole ihan kartalla mitä tekee. Sit vuotavat happi asetyleenipullot on pahoja jos pääsee lyömään sieltä kaulan läpi liekkiä.

Happi asetyleenistä tuli aikalailla tasan vuosi sitten mielenkiintoinen homma. Olin huoltoautosta ottanut letkukelalta letkut ajosillalle ylös, olin purkamassa kaiteita.
Uudet kaiteet oli melkein jo hitsattu kiinni kun työkaveri alhaalla lähti ajamaan sitä huoltoautoa ja ei nähnyt että mulla on ne letkut ylhäällä.
Letkut alko repiä hitsauskonetta jne mukanaan sieltä sillalta alas (tiputusta noin 5m).
Kiireessä aloin repiä letkuja irti kunnes ne leikkuupillit jäi mun käteen kiinni ja aloin raahautumaan sen auton mukana sillalta alas.
En mahtunut sieltä sillan kaiteen välistä läpi ja letkut vaan kiristy mun käden ympärillä. Onneks ne repeyty niistä holkeista ja huoltoauton letkukelasta, mutta kaikki hihat jne repeyty takeista ja paidoista sekä käsi ja olkapää meni ihan mustaksi mustelmista. :LOL:
Tää ei kuulu niihin kokemuksiin jossa lopuksi sanotaan että olipa silloin mukavaa ja naurahdetaan yhdessä toverillisesti.

.
1586353684441.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom