Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Taas hetkonen aikaa kuunnella rauhassa äänilevyä.

DDC440BA-F582-4E6A-8707-9601147D7C88.jpeg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on maistelutarpeeseen aina jotain pientä
Pitäs pitää itekin vähän isompaa puskuria viskien kanssa, ne tuppaa kulumaan ekana veks. Kyllä täälläkin muuta juotavaa on, lähinnä tällä hetkellä vodkaa, rommia, sampanjaa ja viinejä.

Noita Ardbegejä pitäs ehkä koittaa jotain haalia. Tosi pitkä aika, kun oon maistanut siivuakaan.

Prkl, täällä ei ole kuin Jamesonia.. pitäs hakee taas joku puteli maisteluun. Jamesonilla voi kyllä dokata tai veivata drinkkiä, mutta maisteluun siitä ei oikein ole.
Oon kyllä maistellut paljon jamesoneita. Alkossa taitaa olla vielä ainakin caskmates IPA.
Mun makuhermoon iski ainakin Black Barrel ja Distillers Edition.

Paras viski ikinä mitä oon maistanut oli jamesonin rarest vintage reserve.

Pitäs pitää itekin vähän isompaa puskuria viskien kanssa, ne tuppaa kulumaan ekana veks. Kyllä täälläkin muuta juotavaa on, lähinnä tällä hetkellä vodkaa, rommia, sampanjaa ja viinejä.

Noita Ardbegejä pitäs ehkä koittaa jotain haalia. Tosi pitkä aika, kun oon maistanut siivuakaan.
Itellä on vähän sellaisia kausia, että innostuu enemmän maistelusta ja tulee osteltua, sitten se hetkeksi hiipuu ja avaamattomia pulloja jää kaappiin, kunnes taas innostus alkaa uudestaan. Itellä sama esim. kirjojen lukemisen, musan kuuntelun yms. nautintojen kanssa.

Oon kyllä maistellut paljon jamesoneita. Alkossa taitaa olla vielä ainakin caskmates IPA.
Mun makuhermoon iski ainakin Black Barrel ja Distillers Edition.

Paras viski ikinä mitä oon maistanut oli jamesonin rarest vintage reserve.
Olen minäkin noita useampaa juonut. Omalla duunipaikalla oli aikanaan perusjampan lisäksi 12yo ja 18yo ja toisessa kuppilassa maistoin myös tuon Rarest Vintagen.

Irkut on ehkä vähän yksiulotteisia maisteluun. Ja vähän kuitenkin kesyjä, kun mieluiten jonkun Islay-tuotoksen lasiin ottaa, jos vaan valita saa.

Viimeksi muokattu:
@doownek tajuttomuus känni kommentista tuli mieleen, etten itse muista koska oon ollut oikein kunnolla kännissä. Ei oikein enää kiinnosta ylittää sitä tiettyä rajaa, joka estää aamulla koirien kanssa kävelemään lähdön. Silti sitä varmaan 10-15 annosta voi illan mittaan nautiskella. Ei ole tapana laskea. Paitsi joskus hylsyistä 😇

Itellä on vähän sellaisia kausia, että innostuu enemmän maistelusta ja tulee osteltua, sitten se hetkeksi hiipuu ja avaamattomia pulloja jää kaappiin, kunnes taas innostus alkaa uudestaan. Itellä sama esim. kirjojen lukemisen, musan kuuntelun yms. nautintojen kanssa.
Joo, kyllä se itelläkin pyörii tietyt jutut samalla tavalla kausittain.

Kovin montaa arvokkaampaa pulloa ei kyllä viiti oikein himaan ostaa, mutta sillai on mukava, että on joku laatuviski kaapissa, kun tekee mieli ottaa siivu tai pari.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom