Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voin mä sentään lapset viedä biitsille. Ne varastaa kaiken huomion niin voin itse rauhassa sitten löllyä siinä rannassa.

Tulisipa nyt joku ja heittäisi jonkun hyvän kaskun.

Ei osaa.
Mutta tuossa tuollainen liikkuva kuva.
weight_lifting_accident_gif_picture.gif

Mikä on turkulainen dementia? Mies seisoo suihkussa, katsoo kättään ja kysyy: Tuling mää vai ong tää hoitoainet?

hyvien yöunien jäläkeen kävelin postiin hakemaan (joku 2 km per siivu) paketissa itelleni SM-kultamitalin ja palkintoheraa ;) Sitten kävelin kotio
ja kottoo maisteltuani protskuu, kävelin yli 3 km hammashoitolaan suuhygienistin ajalle. putsaili hampaita ja katteli niitten tilloo...
laitettiin sit miut jonoon (mennee syksyyn) ihanalle Alejandrolle (oikea nimi) ja akuuttiaika maanantaille... meni maanantaille aikataulut uusiksi
ja onhan se toki kivaa mennä hammaslääkäriin aamulla kisaviikonlopun jälkeen (oon Mikkelissä FPOn kansallisissa RAWpenkkikilpailuissa)
hoidattaan semisti särkeviä paikkausta vaativia lohjenneita hampaitaan... Sitten kävelin yli 3 km takaisin kotio... Jo tässä vaiheessa
hyötyliikuntakävelykilometrejä yli 10 km. Että tällaattinen päeva tännään.

Turkulais vitsejä

Turkulaiset Anna Mäki ja Usko Kylmänen tapasivat kutsuilla ja fiksuina ihmisinä tietenkin esittäytyivät toisilleen:
- Mäen Anna, sanoi daami.
-Kylmäsen Usko, vastasi toinen.

Miksi turkulainen veti käteensä Imatran valtionhotellin aulassa? Portsari sanoi että nyt sie menet ulos.

Kyllä itselle tulee muutamasta olusesta, kun holi poistuu ropasta, niin miksei hennolle naisimmeiselle voisi yhdestä tulla.
On se kai mahdollista sitten niin.
Ja tosi epämiellyttävää.
Miten nyt tuntuu siltä että kaikki muut saavat juodakin paitsi mä.

Back
Ylös Bottom