Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
nyt :zzzz: menkää menkää:D
Vois tosiaan kohta mennä.. Vaikka skippaan huomenna luennon, pitää kuitenkin herätä aamulla katsoon Los Serranoa. Ja huomenna pitää jaksaa pelata lentistä.

mitä tarkoittaa Persona Muy Importante?
Very Important Person eli V.I.P. eli Erittäin Tärkeä Henkilö.

Pitäskö sitä. :jahas: Paskalla mäihällä käy silleen että aamulla herätessä puhelin on tukossa , joukko vihaisia ihmisiä oven takana ja empä asu enää kämpillä sitten :D. 2008 Huhtikuu olis ehkä turvallisinta aikaa, koska sillon olen mitä luultavimmin muuttanut omaan kämppään ja elän lähes oma kustanteisesti :D. No katellaan miten se väsymys nyt kehittyy :evil:
Älä nyt enää tän jälkeen kiusaa meitä! :D

Kohta viesti 2000 tähän threadiin, kuka saa kunnian? :O
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää yöthreadi pitäis lukottaa, täähän estää yöunet täysin.. Ei malta näiltä jutuilta lähtee nukkumaan.
Tai sit vois hankkii elämän ja alkaa nukkumaan sillon kun "pitäs". ;)

Ajattele Tepe sitä nuorta kiinteää kireää armeijatytön lihaa, joka painautuu sun hekumasta hikistä ihoas vasten.. Kuvittele kiihkeät huulet, jotka himokkaasti hamuavat huulia viileässä kesäyössä. Mieti kahta alastonta vartaloa lomittain keskellä kaunista luontoa, nuotion hyväillessä paljaalla lämmöllään kahta sylikkäin makaavaa ihmislasta.
Kirjota lisää tämmöstä. Laita se tuonne S/P/D-osastolle niin voit laittaa vähän ronskimpaa. :whip:

Mä puristin tänään 8-luokkalaisen tytön persettä...
Kerro lisää?

Parasta yöthreadiä pitkään aikaan. Mutta onks tääkään niin hääviä... :lol2:
 
Tai sit vois hankkii elämän ja alkaa nukkumaan sillon kun "pitäs". ;)


Kirjota lisää tämmöstä. Laita se tuonne S/P/D-osastolle niin voit laittaa vähän ronskimpaa.


Kerro lisää?

Parasta yöthreadiä pitkään aikaan. Eikä tääkään niin hääviä ole. :lol2:

Vittu jengi tumputtaa viel tähän aikaan...
 
Älä nyt enää tän jälkeen kiusaa meitä! :D

Myönnän että en uskalla tunnustaa. Pelkään sosiaalisten suhteiden menettämistä tietyiltä tahoilta ja laissa säädettyjä seuraamuksia. Pelkään myös tunnustamisesta koituvaa häpeää .:itku:
Voi hitto että oon nössö :curs:
 
No kuten sanoin, ei se oikeasti ollut 8:lla, vaan 16-vuotias. Ja sanotaan vaikka niin, että puristin mm. sen persettä. :kuola:

Oot härski setä:D
 
Prayer, sekasin;)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom