Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Herkkä hetki osa kaksi

[03:23] yusu: taasko kattelet mun kuvia
[03:24] jp: no minkä mahan kun oot kaunis
[03:28] yusu: mut miula on iso penis. ja se on ehkä siule liikaa, homo
 
Massamunasta ei taida olla kuvia. Kyselisinki pumppivinkkejä siihen ennen kuvaamista..eli miten tää homma kannattaa hoitaa? Entä tyhjennys ja tankkaus?
 
Ei helvetti mitä juttuja:D
Olipa taas kusipäisiä ihmisiä liikkeellä tänään...jos sitä menis koht nukkumaankin.


Ei kannata. Homojen hommaa sanoi joku random tyyppi jossain vanhassa leffassa nukkumisesta. :david:
 
Jaa kusipäitä liikenteessä? Eihän? Menee kohta se surullisen kuuluisa herne sinne surullisen kuuluisaan nenään.
En oo varmaan yhteenkään asialliseen ihmiseen törmänny tänä yönä.

Veti ihan sanattomaks kun mua puolta lyhkäsempi ja puolta nuorempi asennevammanen teini rupes pojitteleen mua =)
Sit vasta saa pojitella kun maksaa mulle viikkorahaa...
 
Viimeksi muokattu:
Massamunasta ei taida olla kuvia. Kyselisinki pumppivinkkejä siihen ennen kuvaamista..eli miten tää homma kannattaa hoitaa? Entä tyhjennys ja tankkaus?

tyhjennys kai onnistuu ihan suht helposti. hivelet vaan itseäsi tasasin väli ajoin. vaikka kerran tuntiin. tankkaus samalla periaatteella paitsi että et hivele.
 
kyllä olkatreeni ja the simpsons movie syö sen verran miestä että unille pakko mennä nyt ja heti.. Huomenna edessä jalat ja Ropsin matsi :evil:. mut nyt :zzzz:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom