Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja menee enemmän työaikaa kun pitää kirjoittaa niin pitkästi mielistellessä

Onneksi ei Suomessa sentään ole tapana aina puhua sitä turhaa small talk paskaa… Ihan kun oikeesti ketään jaksaisi kiinnostaa jonkun tuntemattoman kanssa aina tyyliin: ”How are You?” ’Thanks I’m fine.” Tai näitä vastaavia. Ei mene kun hermot ja aikaa hukkaan elämästä perkele!

Onneksi ei Suomessa sentään ole tapana aina puhua sitä turhaa small talk paskaa… Ihan kun oikeesti ketään jaksaisi kiinnostaa jonkun tuntemattoman kanssa aina tyyliin: ”How are You?” ’Thanks I’m fine.” Tai näitä vastaavia. Ei mene kun hermot ja aikaa hukkaan elämästä perkele!
Saksankielinen tyyli on hyvä.

Wie geht’s?

Eli miten menee? Tohon voi sitten örähtää mitä vaan.

Saksankielinen tyyli on hyvä.

Wie geht’s?

Eli miten menee? Tohon voi sitten örähtää mitä vaan.
Joo esimerkiksi saksalaiseen tyyliin sopivasti: ”Danke der Nachfrage! Ich habe eine Kugelbolle in meiner Lederhose.”

Eli: ”Kiitos kysymästä! Minulla on keilapallo nahkahousuissani.”

Muistaako kukaan mistä leffasta tää oli? Sama leffa missä ne kaksi äijää pukeutui lehmäksi joka oli kumisaappaat jalassa… 😂🤣

top-secret.webp

Eilen alkanut hammassärky jatkuu.
Se on 3xPanadol/vrk ja soitto maanantaina suun terveydenhuollon palveluun 🫤
Jospa kyseessä olisi vain joku ohimenevä häiriö...

Mirri-reppana on edelleen näkymätön. Yöllä oli syönyt raksuja ja käynyt hiekkalaatikolla, joten kyllä se elossa on. Märkäruokaa on nyt tarjottu kolmea erilaista huonolla menestyksellä. Pitääpä kokeilla tonnikalaa.

Masa-kissalle on maistunut kaikki.

sitä tässä vain tuuminut, että miksi tuollaisia arkoja kissoja

jos Minä ottaisin kissan niin ilmaan muuta valitsisin sen yksilön joka on Minun kaveri ensitapaamisesta lähtien

eikö noin koirakin kuulu valita, näin muistelisin, että se joka pentueesta ensimmäisenä lähestyy on se oikea valinta

Parilla tutulla taitaa olla noita icarsoftin lukijoita, ovat kyllä olleet tyytyväisiä niihin. Itselläni on kiinalainen euron lukija, tosin sekin ollut toimettomana jo kolmatta vuotta kun autot on tällä hetkellä kaikki tätä erästä japanilaismerkkiä.
No tämähän se onkin, omassa käytössä oleva Japanin rauta ei ole tarvinnut tässä vajaan kolmen vuoden aikana kertaakaan lukijaa, mutta samaan aikaan noita saksalaisia saa ihmetellä kerran kuukaudessa ja näissä tuoreemmissa autoissa alkaa olemaan sen verran valmistajan omia koodeja kaikille valmistajille yhteisten p0-koodien lisäksi, että halpa euron kiinalainen ei enää ymmärrä.

Ennen oli kaikki paremmin.

miksi tuollaisia arkoja kissoja

Se on haaste ja halu auttaa. Ihmissosiaaliset kissat saavat helposti oman kodin, nämä pelkotapaukset eivät. Minun sänkyni alla piilottelevalla Mirrillä ei kurjan elämänkokemuksensa perusteella ole valitettavasti yhtään syytä luottaa ihmiseen, mutta aina on toivoa ja Mirri ansaitsee mahdollisuuden.

Masa-kissa ja minä hoivataan Mirri kuntoon!

Minusta ei olisi mahtollisuuden antajaksi

en ottaisi semmosta akkaakaan jolla ei olisi yhtään syytä luottaa miehiin

Back
Ylös Bottom