Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

taidan kuitenkin vain panna maata, ei kotioloissa maistu etes senvertaa, että tekisi mieli coittaa

Jawohl
E. Sylvillä ei varmaankaan kohtuudella holia..

Ei tippaakaan!

Kyllä mä taidan vetää enkan. Enää vain 7,5 tablettia päivässä. Vuosi sitten oli 11/pvä.

Samis. Viikonpäivästä riippuen 7 tai 7,5 pilleriä. Tässähän onkin kohta iltalääkkeen aika!

Lisäkilpirauhasen takia meni vielä yksi tbl, mutta lokakuun leikkaus poisti ongelman ja lääketarpeen.

RSR15V_0533.webp

Tiukat marginaalit kyllä. Pieni virhe tai onnenkantamoinenkin voi muuttaa suuntaa nopeasti, kun tuon tason äijät ottavat mittaa toisistaan.
Yhtessä pelissä voi käydä, mitä vaan. Mutta esim paras 7 pelistä, niin tuo sarja olis tylsä. Mutta turnauspeleissä jännitys tulee juurikin tuosta 1 peli ja mitä vaan voi käydä. Näin mun mielestä. Ja oli aika trilleri.
No, jos pronssia saatas. Joutuisi joku taas kaljakauppaan.

Tuollaisia huippujätkien pienen kaukalon pelejä on ihan paras käydä katsomassa paikan päällä. Se pelinopeus ei oikein välity ruudun kautta. Dallas-Chicago ja Dallas-Colorado pelit oon käynyt livenä katsomassa.

Back
Ylös Bottom