Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miehillä on vissiin joku tarve olla naiselleen joku pelastaja/auttaja tms että kun naisella on ongelma niin mies saa sitten tulla henkseleitä paukuttaen paikalle pelastamaan tilanne.
Mulla on nyt sellainen. Paitsi että pakettiauto puuttuu.Mistähän tämmöisen löytäisi. Mieluiten sellainen kaken remonttitaidoilla varustettu ns pakettiautomies, jolla on riittävästi rahulia.
Oon Snadissa. Täällä pääsee sisäkautta tunneleita pitkin rautatieasemalta hotelliin.raporttia
Tämäntapaiseen tulinkin päätelmissä.Mun mielestä tuo naisen auttaminen liittyy suhteeseen. Oma tuntemus menee näin: autan naista -> nainen ja kaikki naiset jotka sitä todistaa kokee minut pystyvänä uroksena -> potentiaalini seksiin nousee -> ylpeys itsestä nousee.
Energiatodistusta tavaamaan ja jos siinä on valehdeltu, niin aika hyvä pohja - ainakin saada hyvitystä.Mutta joo, saiskohan nämä talokaupat perua ihan muuten vaan?
Tähän pitää tehdä mittavampi remontti mitä olin ajatellut että saisi lämmitettyä talvella sillä määrällä kilowatteja kun olin ymmärtänyt.
Nyt sitten suihkuun ei voinut mennä kun sieltä tulee vaan tuliluumaa vettä. Huoh. Tää katkaisi kamelin selän.
Mä yritin laittaa sille joka teki todistuksen niin mailia ja kysyä siitä todistuksesta. Mutta ei vastaa.Eikös maininta energialuokka C ole purkusyy jos se oli kerta täysin hatusta revitty?
Ympäristöministeriön vastuulla.En oikein tiedä mikä taho valvoo noita todistusten tekijöitä että voisi kysyä onko tässä jo kaupanpurun syy tai ainakin hinnanalennus
Jaksamista.Oon Snadissa. Täällä pääsee sisäkautta tunneleita pitkin rautatieasemalta hotelliin.
Jotain ihme smurffejakin kyselemässä lippuja.
Varmaan sama tyyppi joka myi maltsulle sen pemarin.Mä yritin laittaa sille joka teki todistuksen niin mailia ja kysyä siitä todistuksesta. Mutta ei vastaa.