Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika hyttysen pieruja nuo arkielämän kulutukset mihin jotenki pystyy vaikuttamaan, pyykkikoneet ymsjneetc:t.

Juuri näin ja off topicin hallituksen kokouksessa päätimme juuri äänin 7-3, 2/3 enemmistöllä kaukolämpö ym ei-sähköllä lämmittävät eivät saa enää valittaa sähkön hinnasta. Se on kulttuurista omimista, vain sähkölämmittäjä kärsii oikeasti. Tilapäinen valituslupa voidaan myöntää sähköautoilijalle, jos joutuu lataamaan yli 50cent hintaan ABC:ltä ja valittaa sähköautoista muutenkin.
Kiitos huomiostanne.
t. hallitus.

Saanko valittaa ABC:n lataushinnoista jos ei tarvi ladata niillä abseilla missä oli 72snt. Katoin että menen sitten kakkostietä tai tampereen kautta tsadiin niin pystyn lataamaan "viereisillä" abseilla joissa 32snt lataus? Tekis mieli valittaa silti.

Lyhentynyt rangekaan ei haittaa elmää millään tavalla. Mutta kun on niin mukavaa kaikin puolin ettei oo muita valittamisen aiheita.

^Siellä oli se sähköllä lämpiävä 200m2 kartano, niin saatTe valittaa!

Kiitos!

Pitäis ostaa sijoituskämppä vanhalle isäukolle tästä muutamien satojen metrien sisältä, tulis mulle vuokralle. Vois iltaisin käydä mun luona syömässä ja muutenki palveluita kaupungisa. Samalla siirtäis kototilukset mun nimiin ja ottaisin siitä mökkiriesan itelleni. Sit olis kaksin verroin valittamista!

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom