Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen tänään vaan pysynyt kotisohvalla kuunnellen vaihteeksi vanhoja kotimaisia iskelmäklassikkoja - ja nautiskellen viime syksyn aronialikööriä.
Elämä on liian lyhyt, jotta sitä kannattaisi kuluttaa epätyydyttävän kirjallisuuden parissa.
Eikös nuo lopu hetkessä?Itselle ostin maissilastuja, kaksi (2) alkoholitonta Coronaa sekä Daim-kakun.
Olen elänyt ihan liian terveellisesti lähiviikot.
Eikös nuo lopu hetkessä?
Kannattaako sitä noin pienen määrän takia edes vaivautua syömään karkkia?Jossakin kaapinperukoilla on muistaakseni vielä jemmapussi irtokarkkeja parisataa grammaa![]()
Normaalit ruokajuomat.^
oliko nautittu jo ennen ostoa?![]()
Se alppijuttu? Vai? Muita kutsuja/tapahtumia ei ole tullut kuin alppien ajelu, mutta sekin on elokuussa (eikä sisältänyt ratailua), joten luultavasti (tavalliseen tapaan) minua eijjole kutsuttu.Ilmoittautuiko @TJJ syyskuun Porsche matkalle kiinnostautuneeksi? Olettaen, että viesti tuli.
Kova hinta, mutta mä lähden, jos matka järjestyy. Pääsee ajelemaan oikeilla porsseilla radalle, ei tartte omaa rikkoa.
Jännästi aika ja lämpö paskoo vanhat muovit, purin kans tuossa tovi sitten autotallista vanhat loisteputkilamput veke ja käytännössä helpointa oli vain repäistä sisukset ulos. Kaikki nippelit ja kiinnikkeet mureni käsiin, niin ihan turha mitään ruuvimeisseliä edes miettiä.Irroittelin vanhat loisteputkilamput katosta. Ihan kaikki muoviosat murenee kun puhaltaa päin vähän kovempaa.
Hockenheimin reissu. Porsse Suomi lähetti kyselyn kiinnostuksesta. Ei siis PCF.Se alppijuttu? Vai? Muita kutsuja/tapahtumia ei ole tullut kuin alppien ajelu, mutta sekin on elokuussa (eikä sisältänyt ratailua), joten luultavasti (tavalliseen tapaan) minua eijjole kutsuttu.