Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

AI hallunisoi.

Lakka Pk-seudulla, joka kuitenkin on etelässä.

No joo, toi on slangia. Kyllä meilläkin lakasta puhutaan, vaikka etelästä ollaan.

IMG_0339.webp

Viimeksi muokattu:
Miksiköhän sellaistenkin ihmisten pitää vetää viinaa kahdella kädellä, joille se selvästi tuottaa vain ahdistusta ja aggressiota? Joskus ei jaksaisi edes yrittää ymmärtää ihmisiä.

Miksiköhän sellaistenkin ihmisten pitää vetää viinaa kahdella kädellä, joille se selvästi tuottaa vain ahdistusta ja aggressiota? Joskus ei jaksaisi edes yrittää ymmärtää ihmisiä.
Kuulostaa vähän alkoholiongelmalta, etenkin jos sitä pitää juoda toki myös jos siitä aiheutuu haittaa itselleen ja muille.

Miten vertaisit laadukkaan vaniljajäätelön ja sellaisen siemenettömän hillahillon yhdistelmään?

Kun kuitenkin hillolla voi itse annostella hillan määrän mieleiseksi.

Tuossa jäätelössä se on sellaisina kohmeisina raitoina seassa ja itse annosteltuna luultavasti hieman sulempana ja enemmän tai vähemmän jäätelön päällä.

Jos kotiin hankkii laadukasta vaniljajäätelöä ja siemenetöntä hilloa, niin voi annostella mieleisekseen. Minulla ei yleensä ole laadukasta kuin laadutontakaan vaniljajäätelöä, kun ostan lähes aina jotain maustettua (ja usein laitan senkin päälle jotakin, keksimurua tms.).

Olen taipuvainen ajattelemaan että se ahdistus ja aggressio on olemassa ilman viinaakin, ja ehkä känni jotenkin oloa hetkellisesti helpottaa vaikka aggression lopulta pinnalle tuokin. Eipä ihmiset kovin rationaalisesti ja tavoitteellisesti muutenkaan käyttäydy, syöväthän jotkut kehonkuvan aiheuttamaan ahdistukseenkin sen sijaan että tekisivät asioita positiivisen muutoksen eteen.

alkoholiongelmalta... aiheutuu haittaa itselleen ja muille.

Tsek x2.

Olen taipuvainen ajattelemaan että se ahdistus ja aggressio on olemassa ilman viinaakin, ja ehkä känni jotenkin oloa hetkellisesti helpottaa vaikka aggression lopulta pinnalle tuokin.

Näinhän sen täytyy olla, ja silti on vaikeaa ymmärtää ettei ihminen itse pysty tai suostu näkemään sitä spiraalia, mikä tästä syntyy kun pahaa oloa jatkuvasti maksimoi viinalla.

Näinhän sen täytyy olla, ja silti on vaikeaa ymmärtää ettei ihminen itse pysty tai suostu näkemään sitä spiraalia, mikä tästä syntyy kun pahaa oloa jatkuvasti maksimoi viinalla.

Veikkaanpa että on hetkiä jolloin sen näkevät. Mahdollisesti useinkin.

Mistä tulikin mieleen että tänään pitää lähteä töistä kotiin aikaisemmin, että kerkeää ajoissa ottamaan uuden vuoden juomaa! Raittiusseuran ohjeiden mukaisesti, vain mietoja juomia olutta ja viiniä ilman rajoituksia!

Veikkaanpa että on hetkiä jolloin sen näkevät. Mahdollisesti useinkin.

Mistä tulikin mieleen että tänään pitää lähteä töistä kotiin aikaisemmin, että kerkeää ajoissa ottamaan uuden vuoden juomaa! Raittiusseuran ohjeiden mukaisesti, vain mietoja juomia olutta ja viiniä ilman rajoituksia!
Ja mahdollisimman pitkälle aamuyöhön saakka!

Back
Ylös Bottom