Kuinka ko. marjaa kalakukkolassa kutsutaan? @Oy Masa Ab ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mitä syömisen yhteydessä/jälkeen juodaan?Toinen sitten, että syödäänkö saunan jälkeen vasta vai vihta.
Kuinka ko. marjaa kalakukkolassa kutsutaan? @Oy Masa Ab ?
Toinen sitten, että syödäänkö saunan jälkeen vasta vai vihta.
Alkoholittomia virvokkeita.Ja mitä syömisen yhteydessä/jälkeen juodaan?![]()
AI hallunisoi.
Kuulostaa vähän alkoholiongelmalta, etenkin jos sitä pitää juoda toki myös jos siitä aiheutuu haittaa itselleen ja muille.Miksiköhän sellaistenkin ihmisten pitää vetää viinaa kahdella kädellä, joille se selvästi tuottaa vain ahdistusta ja aggressiota? Joskus ei jaksaisi edes yrittää ymmärtää ihmisiä.
Miten vertaisit laadukkaan vaniljajäätelön ja sellaisen siemenettömän hillahillon yhdistelmään?
Kun kuitenkin hillolla voi itse annostella hillan määrän mieleiseksi.
(ja usein laitan senkin päälle jotakin
Olen taipuvainen ajattelemaan että se ahdistus ja aggressio on olemassa ilman viinaakin, ja ehkä känni jotenkin oloa hetkellisesti helpottaa vaikka aggression lopulta pinnalle tuokin. Eipä ihmiset kovin rationaalisesti ja tavoitteellisesti muutenkaan käyttäydy, syöväthän jotkut kehonkuvan aiheuttamaan ahdistukseenkin sen sijaan että tekisivät asioita positiivisen muutoksen eteen.Miksiköhän sellaistenkin ihmisten pitää vetää viinaa kahdella kädellä, joille se selvästi tuottaa vain ahdistusta ja aggressiota? Joskus ei jaksaisi edes yrittää ymmärtää ihmisiä.
oletko siemeniä kokeillut
alkoholiongelmalta... aiheutuu haittaa itselleen ja muille.
Olen taipuvainen ajattelemaan että se ahdistus ja aggressio on olemassa ilman viinaakin, ja ehkä känni jotenkin oloa hetkellisesti helpottaa vaikka aggression lopulta pinnalle tuokin.
Näinhän sen täytyy olla, ja silti on vaikeaa ymmärtää ettei ihminen itse pysty tai suostu näkemään sitä spiraalia, mikä tästä syntyy kun pahaa oloa jatkuvasti maksimoi viinalla.
Ja mahdollisimman pitkälle aamuyöhön saakka!Veikkaanpa että on hetkiä jolloin sen näkevät. Mahdollisesti useinkin.
Mistä tulikin mieleen että tänään pitää lähteä töistä kotiin aikaisemmin, että kerkeää ajoissa ottamaan uuden vuoden juomaa! Raittiusseuran ohjeiden mukaisesti, vain mietoja juomia olutta ja viiniä ilman rajoituksia!
Olikohan raittiusseuralla jotain ohjeistusta kuinka pitkälle yöhön mietoja juomia voi ottaa? Ei varmaan?![]()
oletko siemeniä kokeillut