Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

View: https://www.youtube.com/watch?v=fs-PhHBXRNI&list=RDfs-PhHBXRNI&start_radio=1

images

Hyi, oon kipeänä. Mutta onpa tässä makoillessa aikaa seurailla kissoja. Uskalsivat jo toistamiseen tulla sohvasta pois mun aikana ja menivät syömään. Huvittavaa tuo murina mitä keskenään ensin pitävät ja sen jälkeen sitten yhteistuumin poistutaan sohvan alta. Tarkistetaan vielä ettei se hullu nainen sohvalla vaan lähde perään.

Hyi, oon kipeänä. Mutta onpa tässä makoillessa aikaa seurailla kissoja. Uskalsivat jo toistamiseen tulla sohvasta pois mun aikana ja menivät syömään. Huvittavaa tuo murina mitä keskenään ensin pitävät ja sen jälkeen sitten yhteistuumin poistutaan sohvan alta. Tarkistetaan vielä ettei se hullu nainen sohvalla vaan lähde perään.
Montako vrk ne oli siellä sohvassa ja vain öisin poistuvat syömään ja tarpeilleen?

Tuo vaan on Paten muisteluun vähän korni biisi kun hän ei liene säveltänyt eikä sanoittanut, saatikka laulaja koko kappaleessa.
Jossain kirjassa oli että jo levytys aiheessa oli sanonut: " Em määkään ihan mitä vaan laula."
Olisko peräti Petander kun laulaa ton levyllä 🤔

#näkyy
#daytona

39-151263068adb848d9eb3
Tulee Mieleen, että muuan nuori lahjakas koripalloilija(mainittu tuossakin jutussa) Michael Jordan aikanaan ei saanut Adidakselta sponsorisopimusta, koska firman isot pomot pitivät häntä liian lyhyenä pääsemään NBA:n huipulle. No Nike otti kopin ja tuli mm Air Jordan brandi yms ja loppu on historiaa.

Tein jouluruuan vastapainoksi vähän villin lännen tavaraa, eli papupataa valkopavuista, porkkanasta ja saunapalvileikkeleiden jämistä. Liemikuutiot ja mausteet sekaan ja toimii.

Huuhdotaan toki alas kaljalla.

Back
Ylös Bottom