430km/h oon ollu maglevin kyydissä Kiinassa...ööö...2008 tai 9.Noi MAG levithän menee vissiin jotain viittäsataa jossain päin maailmaa. Tai on potentiaalia mennä. Toi Japaniasta.
katso liitettä 276278
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
430km/h oon ollu maglevin kyydissä Kiinassa...ööö...2008 tai 9.Noi MAG levithän menee vissiin jotain viittäsataa jossain päin maailmaa. Tai on potentiaalia mennä. Toi Japaniasta.
katso liitettä 276278
Vielä olisi lounaaksi pieni annos jouluruokaa, sitten se olis siinä.Paluu arkeen.
Loppuu joulumässytys.
Langanlaiha kiinalainen vetää 10 kukkurallista lautasta safkaa, enemmän kuin minä parissa päivässä.
Sillo ku on "ilmaista" ruokaa saatavilla, eli buffet, niin kiinalaiset vetää koko rahalla. Ja jos saa niin doggybag mukaan suvulle ja kylän miehille. Kyllä aamupalapöydän vieressä on kyltti että ylijäänyttä ei saa mukaansa.
Varmaan matoja, jotka syövät ne sapuskat hänen puolestaan.
Tarkoitat saksalaisia.Sillo ku on "ilmaista" ruokaa saatavilla, eli buffet, niin kiinalaiset vetää koko rahalla. Ja jos saa niin doggybag mukaan suvulle ja kylän miehille. Kyllä aamupalapöydän vieressä on kyltti että ylijäänyttä ei saa mukaansa.
Sillo ku on "ilmaista" ruokaa saatavilla, eli buffet, niin kiinalaiset vetää koko rahalla. Ja jos saa niin doggybag mukaan suvulle ja kylän miehille. Kyllä aamupalapöydän vieressä on kyltti että ylijäänyttä ei saa mukaansa.
Tarkoitat saksalaisia.
Jenkki
Muistan joltain euroopan lomalta, kun amerikanpetterin vaappui noutopöydästä omalle paikalleen...mukana 10 (laskin) voi nappia. 20g/voinappi, oliko sveitsissä vai missä..Muutama vuosi sitten aamiaisbuffassa oli ryhmä nuoria jenkkejä. Helvetinmoinen kälätys koko ajan. Miehillä lippikset päässä. Annoksia katsellessa ei ihmetyttänyt, että osa porukasta oli huomattavan tuhdissa kunnossa.