Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä taas näytän mielestäni paremmalta kun peilailen itseäni aivam alasti verrattuna pukeutuneeseen ruumiiseeni

silti: rantacunto on niin kaukainen haave, että uimahalliin ei ole mitään asiaa

Tänään olisi ollut jalkapäivä, mutta muutin suunnitelmaa huonosti nukutun yön jälkeen. Eilen innostuin ilmeisesti pizzan voimalla uusiin suorituksiin sen verran, että on täydellisen tönkkö olo. Miten jalatkin voi olla väsyneet, vaikka eilen oli käsipäivä 🙄 Ainoa alaraajasuoritus oli vartin takaperinkävely.

Panostamme tämän päivän Masa-kissan kanssa palautumiseen

Loppu on lähellä.
Ei niitä suunnitelmia muutella kuule hei.
Mää reenaan sen mikä on vuorossa, ihan sama mikä on. Eilen oli jalakapäivä, vaikka polovet veettuili iha huolella. Ja selekä. Muttei niiltä kysellä, en suostu.

silti: rantacunto on niin kaukainen haave, että uimahalliin ei ole mitään asiaa
Aina voi mennä, todellisuudessa ketään ei kiinnosta miltä näyttää, paitsi itteä.
Muaki ällöttää mennä edes salille t-paidas ku oon lihonu. Mut ei siel todellisuudes kukaa huomaa saati välitä, oli mis kunnos vaa. Ainaki ite oon näkymätön.

Asbesti- ja haitta-ainekartoitus.

Ilman laboratoriota sanoisin, että 99,5% varmuudella sisältää asbestos :(. (ja/tai polysyklisiä aromaattisia hiilivetyjä)

IMG-5878.jpg

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom