LumilinkoLöytyisikö Biltemasta joululahjoja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LumilinkoLöytyisikö Biltemasta joululahjoja.
Minähän en peilin eteen ilman vaatteita mene. Näky on kuvottavaPeilistä kattoo joka päivä vanha tyyppi, ja taas kolahtaa pian lisää renkaita. Uskaltaakoha sitä enää kattella edes pimeellä![]()
Mä oon kans turvas jos yli 2m päähän menenMinulla on onneksi niin huono näkökyky, että ilman silmalaseja voi peilailla.
Cruise päälle ja näppituntumallaSussiunatkoon jotta on sumua.
Ei näe yhtään mitään![]()
Ei niitä suunnitelmia muutella kuule hei.Tänään olisi ollut jalkapäivä, mutta muutin suunnitelmaa huonosti nukutun yön jälkeen. Eilen innostuin ilmeisesti pizzan voimalla uusiin suorituksiin sen verran, että on täydellisen tönkkö olo. Miten jalatkin voi olla väsyneet, vaikka eilen oli käsipäiväAinoa alaraajasuoritus oli vartin takaperinkävely.
Panostamme tämän päivän Masa-kissan kanssa palautumiseen
Loppu on lähellä.
Veljen kanssa ostettiin semmoinen teloilla menevä. Hyvä peli, hintaansa nähden.Lumilinko
Sama täällä.Minulla on onneksi niin huono näkökyky, että ilman silmalaseja voi peilailla.
Ei niitä suunnitelmia muutella kuule hei.
Mää reenaan sen mikä on vuorossa, ihan sama mikä on. Eilen oli jalakapäivä, vaikka polovet veettuili iha huolella. Ja selekä. Muttei niiltä kysellä, en suostu.
Lähinäkö mennyt, kaukonäkö priima, ulkonäköä...no ei ole ollutkaan, tilanne vakaa.Sama täällä.
Kauko ja lähinäkö on heikentyneet.
Ulkonäkö on pysynyt hyvänä ja sillä pärjää![]()
Ehkä, mut kroppa on kulutettu ja hajotettu vastaamaan 100v:staSä oot vielä niin nuori poju.
Mulla menny kaukonäkö ja ulkonäkö, mut onneks lähinäkö pelaaSama täällä.
Kauko ja lähinäkö on heikentyneet.
Ulkonäkö on pysynyt hyvänä ja sillä pärjää![]()
Aina voi mennä, todellisuudessa ketään ei kiinnosta miltä näyttää, paitsi itteä.silti: rantacunto on niin kaukainen haave, että uimahalliin ei ole mitään asiaa
paitsi itteä.
Aivan mitä vain?
Onko potentiaalia poimia vokot kuin kypsä hedelmä?