Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ny on kissit haettu! Aiempi kissa oli semmonen utelias mammanpoika ja perskärpänen, mutta nää neitoset on ihan mahdottoman arkoja. En niitä meinannut ees alkuun täältä löytää, kun hyvän piilon löysivät yön aikana sohvan rungosta. Ehkä nuo jossain vaiheessa tuolta laskeutuvat.
Kuvia!
ei kai
eikö tuo plakannousu kuitenkin mene suurimmakis osaksi valtiolle?
Saunajuomassani illalla 4,7 rosentit.17 tasan oli rosentit
-motonetissa piipahdusViikonlopun prokkista:
- lajittelen sukat
- nötkötin keittelyä pitkään ja hartaasti (viimeinen käyttöpäivä menneisyydessä)
- hylly keittiöhärpäkkeille
- juon pullollisen kaljaa
katso liitettä 276030
Tuon enempää ei oo tytöistä näkyny sen jälkeen, ku kantokopistaan poistuivat.toinen sentään jätti hännän näkyville, että ne pysty paikallistamaan.
Katsotaan kuinka kauan näillä kestää tulla näkyville. Ruokakupit olivat koskemattomia, mutta vessa-astiaa oli ainakin yöllä käytetty, joten tiedän, että elossa ovat.Neiti Kesäheinästä ei myöskään alussa näkynyt yhtään mitään. Joko se kaivautui vaatehuoneen syövereihin tai ahtautui sängyn alla olevan säilytyslaatikon päälle piiloon. Ruoka-, juoma- ja vessa-astiat olivat makuuhuoneessa - niitä hyödynnettiin yöllä, kun minä nukuin. Meniköhän kolme päivää ennenkuin näin sen ensimmäisen kerran![]()
Olikohan itselläni edes opiskelijana kesätöissä 16%. Toki mä sitten taas saan aina sen muutaman satasen palautusta ja tykkään mieluummin niinpäin kuin ottaa mätkyjä tarkoituksella. Nyt kun näin verokortti jutut meni uusiksi eikä voi vaan kynällä piirrellä isompaa veroprosenttia ni katsotaan mitä tulevana vuotena tapahtuu.
-projektitojotaa voisi ehkä pyhänä kokeilla
ei noista ota selevää:
Ite otan tästä vuodesta alkaen palautukset heti, eli syystalvella laitan arvion loppuvuoden tuloista ja maksan muutaman kuukauden pienemmällä prosentilla.Olikohan itselläni edes opiskelijana kesätöissä 16%. Toki mä sitten taas saan aina sen muutaman satasen palautusta ja tykkään mieluummin niinpäin kuin ottaa mätkyjä tarkoituksella. Nyt kun näin verokortti jutut meni uusiksi eikä voi vaan kynällä piirrellä isompaa veroprosenttia ni katsotaan mitä tulevana vuotena tapahtuu.