Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mätkyjä toisaalta on tulossa se viitisentonnia, mutta maksetaan ne pois, en näe niissä minkäänlaista ongelmaa kun joka kuukausi tulee rahaa käyttötilille

IMG_7211.webp

Tuon enempää ei oo tytöistä näkyny sen jälkeen, ku kantokopistaan poistuivat.🤣 toinen sentään jätti hännän näkyville, että ne pysty paikallistamaan.

ei kai

eikö tuo plakannousu kuitenkin mene suurimmakis osaksi valtiolle?

No ei teknisesti. Jos pari kiloa tulee kuussa lisää, niin puolet jää näppiin. Ei se sillon oo suurimmaksi osin. On toikin 12 kiloa vuoteen. Jos eläis samalla tavalla kuin ennenkin ja lyhentelis extralla vipua niin kuittais asuntovelat muutamassa vuodessa veks. Sitten jäis sijoiteltavaa tai vois downsiftaa johkin tosi kevyisiin hommiin.

Viikonlopun prokkista:

- lajittelen sukat
- nötkötin keittelyä pitkään ja hartaasti (viimeinen käyttöpäivä menneisyydessä)
- hylly keittiöhärpäkkeille
- juon pullollisen kaljaa

Viikonlopun prokkista:

- lajittelen sukat
- nötkötin keittelyä pitkään ja hartaasti (viimeinen käyttöpäivä menneisyydessä)
- hylly keittiöhärpäkkeille
- juon pullollisen kaljaa
-motonetissa piipahdus
-saunan lämmitys
-projektitojotaa voisi ehkä pyhänä kokeilla käyntiin, siinä on aina oma jännitysmomenttinsa kun lohko on purettu tyhjäksi ja kasattu uudelleen

katso liitettä 276030

Tuon enempää ei oo tytöistä näkyny sen jälkeen, ku kantokopistaan poistuivat.🤣 toinen sentään jätti hännän näkyville, että ne pysty paikallistamaan.

Neiti Kesäheinästä ei myöskään alussa näkynyt yhtään mitään. Joko se kaivautui vaatehuoneen syövereihin tai ahtautui sängyn alla olevan säilytyslaatikon päälle piiloon. Ruoka-, juoma- ja vessa-astiat olivat makuuhuoneessa - niitä hyödynnettiin yöllä, kun minä nukuin. Meniköhän kolme päivää ennenkuin näin sen ensimmäisen kerran 😻

Neiti Kesäheinästä ei myöskään alussa näkynyt yhtään mitään. Joko se kaivautui vaatehuoneen syövereihin tai ahtautui sängyn alla olevan säilytyslaatikon päälle piiloon. Ruoka-, juoma- ja vessa-astiat olivat makuuhuoneessa - niitä hyödynnettiin yöllä, kun minä nukuin. Meniköhän kolme päivää ennenkuin näin sen ensimmäisen kerran 😻
Katsotaan kuinka kauan näillä kestää tulla näkyville. Ruokakupit olivat koskemattomia, mutta vessa-astiaa oli ainakin yöllä käytetty, joten tiedän, että elossa ovat.

ruokapuolikin meni vähän köppääseksi, kun molemmissa ruokaloissa joisaa palue kunnossa(lue:ilamaanen) oli semmoista tarjolla mitä en uskalla kokeilla

ydinkeskustaan ei voinut mennä linssikeitolle, koska: lähin ilamaanen parkki oli liian kaukana(llue:laiska)

ostin siis maitokaupasta kaksi(2kpl) atrian jauhelihapitsaa

kai niilläkin poikaMies yhten perjnatain elelee?

Olikohan itselläni edes opiskelijana kesätöissä 16%. Toki mä sitten taas saan aina sen muutaman satasen palautusta ja tykkään mieluummin niinpäin kuin ottaa mätkyjä tarkoituksella. Nyt kun näin verokortti jutut meni uusiksi eikä voi vaan kynällä piirrellä isompaa veroprosenttia ni katsotaan mitä tulevana vuotena tapahtuu.

Olikohan itselläni edes opiskelijana kesätöissä 16%. Toki mä sitten taas saan aina sen muutaman satasen palautusta ja tykkään mieluummin niinpäin kuin ottaa mätkyjä tarkoituksella. Nyt kun näin verokortti jutut meni uusiksi eikä voi vaan kynällä piirrellä isompaa veroprosenttia ni katsotaan mitä tulevana vuotena tapahtuu.

Minullahan kaikki tallessa niin katsoin, että koulupoikana 2001 tilinauhassa kesätyössä sama rosentti: 17

sitten kun olin aloittanut työMiehenhommat niin rosentti oli onely kahteksan(8)!
voikohan se otettu asuntolaina vaikuttaa noinkin paljon? ei kai millään?

Ite otan tästä vuodesta alkaen palautukset heti, eli syystalvella laitan arvion loppuvuoden tuloista ja maksan muutaman kuukauden pienemmällä prosentilla.

jonkinlaista kehitystä on huomaamatta tapahtunut

20v sitten buttopalkkani on ollut 15% vähemmän mitä netto on tänään

työ, eikä työ tehtävä ole muuttunun miksikääm

Back
Ylös Bottom