Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eihän ne itsepalvelukassat mitään pikakassoja sinänsä ole? Voihan sinnekin tyrkätä täydellä kärryllä jos se viivakoodien lukeminen tuottaa fiiliksiä.

Ennen wanhaan oli ne aidot pikakassat, joissa oli kyltti ”korkeintaan 10 tuotetta”.

Saatana kaikki perinnetietous katoaa.

kaneli.webp

Iltakahvit, onneksi varastosta löytyy pullaa.

Eihän ne itsepalvelukassat mitään pikakassoja sinänsä ole? Voihan sinnekin tyrkätä täydellä kärryllä jos se viivakoodien lukeminen tuottaa fiiliksiä.

Ennen wanhaan oli ne aidot pikakassat, joissa oli kyltti ”korkeintaan 10 tuotetta”.

Saatana kaikki perinnetietous katoaa.

Muistelisin että Kannelmäen Prismassa olen tuollaisen pikakassan nähnyt vielä suht hiljattain.🤔

Käytän itsepalvelua jos se on useita kymmeniä prosentteja nopeampi. Ja koskaanhan et voi tietää onko edellä kassaneitijonossa se lottokuponki/S-tili/pikkusikari/rizzla tyyppi joka maksaa käteisellä ja äärimmäisen arvokasta aikaa kuluu hukkaan. Tosin saattaa se itsepalvelukonekin jumittua, ainakin ääs-kaupoissa. Liidelissä toiminut aina.

Zama juttu. En pääse mindsettiin, että työllistäisin kauppiasta. Männä aikoina hakenu lähi kity marketista takeway lounassalaatin (5-8€ painon perusteella). Piippaan pikakassalta vittuun. Ei juma jos jäis jonotteleen niihin kahteen kassaan jotka siihen aikaan on auki ja mummoo jonossa.

edit kunhan pohdin että tavara nopeesti kaupasta ulos, kauppias saa fyrkkansa, jolla palkata osa-aikaista hyllyntäyttäjää = työllistävä vaikutus. Parempi vaikutus mitä kassajonottelu.

Minäkin katselin tuossa hieman yhtä mustaa mercedestä, silläsilmällä

rekkari oli lähes cls-350

harkinnassa notta pitäisikö piipahtaa katsomassa ottaako polvet rattiin kiinni

ei kai ny nykyhenkilöautossa missä on säädöt joka suuntaan penkissä ja ratissa

ei ainakan Minun pituudella ole ollut ongelmia vaikka miten pienellä autolla ajanut, ulkoisesti pienellä

abroboo, twingolla en ole tainnut ajaa, mutta minillä olen ja cliolla tottakai, pienimpiä mainitakseni

Back
Ylös Bottom