Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Etköhän sä saunaan pääse paljon aikasemminkin niin halutessas :sneaky:
Edit. Lukihärö sun viestin osalta eli ei tää nyt oikein tainnukkaan osua :LOL:
En jaksa kysellä kavereita läpi kenelle pääsee saunaan. Ens viikolla matkustan Göteborgiin ja hotellissa on sauna joten pääsen saunaan kolme kertaa.
Perjantaina vielä yhdeksi yöksi öky-lasi-igluun ja sielläkin pääsen saunaan. Ja avantoon

miten sitä joutuu saatana samalle ihmiselle huomattaumaan viikottain. Aiheetkin pyörii aika vakiona.
Tä on kyllä ihme, ja sit joku väsyytystaktiikka tuntuu toimivan että X ajan päästä pomot ei enää huomauttele vaikka asia EI ole korjautunut. Näissä tilanteissa esimiehille olisi puhuttelu paikallaan notta tekisivät työnsä, se on joskus muutakin kuin olla kaveri vaikka siellä alapuolella olisi millaisia persoonia.

miten sitä joutuu saatana samalle ihmiselle huomattaumaan viikottain. Aiheetkin pyörii aika vakiona.

jos puhut työasioista, niin vahvasti oletan notta NAISoletettu #anteeksi

En jaksa kysellä kavereita läpi kenelle pääsee saunaan. Ens viikolla matkustan Göteborgiin ja hotellissa on sauna joten pääsen saunaan kolme kertaa.
Perjantaina vielä yhdeksi yöksi öky-lasi-igluun ja sielläkin pääsen saunaan. Ja avantoon

eikö sillä sun äijjällä olé bastua?

Voishan tuota väliä harventaa reilusti.
Menee nalkuttamisen puolelle muuten :).

Juuri näin. Ja ensimmäinen kerta menee vahingon tai tietämättömyyden puolelle, mutta seuraavat on tahallista piittaamattomuutta.

Tä on kyllä ihme, ja sit joku väsyytystaktiikka tuntuu toimivan että X ajan päästä pomot ei enää huomauttele vaikka asia EI ole korjautunut. Näissä tilanteissa esimiehille olisi puhuttelu paikallaan notta tekisivät työnsä, se on joskus muutakin kuin olla kaveri vaikka siellä alapuolella olisi millaisia persoonia.

Tuntuu oikein sellaiselta testailulta, että mitä kaikkea sitä voi vaan väkisin venyttää ja tehdä oman päänsä mukaan, ja sitten ollaan niin loukkaantunutta, kun joutuu huomauttamaan. Että joo, jos on paljon tunteja sisässä niin pitää pitää vapaata. Kyllä. Mutta kyllä nyt sentään ilmoitetaan omalle esihenkilölle, jos aiotaan olla päivä poissa. :kakka:

Check. Vanhempi naisihminen. "mä nyt vaan oon tällaane".

Nyt en kyllä tiedä mitä sukupuolieroa tässä aiheessa on? Itse katselen ainakin vätys ukkoja ja muijat skarppina. Onneksi edes sama palkka vaikka voisi olla täällä toisinpäin osalla tuo "naisen euro on 0,80c" juttu jos tehokkuutta mitattaisiin.

Mutta toisiin aiheisiin, sinkkuketjusta ja perjantaista tuli mieleen kun tässä taas 16h työpäivää tekemässä että kyllä perjantai vois olla se tuplaliksan päivä sunnuntain sijaan. Vkloppunahan täällä kaikki riennot skipatessa enempi potuttaa kuin joku sunnuntain laiskottelupäivän. Eikös raamattua ole aika monesti jo uusittu ni tänkin vois tulevaan painokseen tilata.

ei kai ny nykyhenkilöautossa missä on säädöt joka suuntaan penkissä ja ratissa

ei ainakan Minun pituudella ole ollut ongelmia vaikka miten pienellä autolla ajanut, ulkoisesti pienellä

abroboo, twingolla en ole tainnut ajaa, mutta minillä olen ja cliolla tottakai, pienimpiä mainitakseni
no luulis

täytyy jossain välissä käydä koeistumassa

Nyt en kyllä tiedä mitä sukupuolieroa tässä aiheessa on? Itse katselen ainakin vätys ukkoja ja muijat skarppina.

Minun työmaalla ainaki NAISpuolisilla tuntuu se muutosvastarinta olevan aivam massiivista verrattuna Miehiin

vaikka kuinka pitäisi tehdä niin kun esiMies sanoo, niin kaikki akat ei tee, koska aina ennenkin on tehty näin

Just puhuttiin pikakassoista niin what happen citymarket lounas haku. Joku neljä eri mummo/pappa kombinaatiota kärryt täynnä tavaraa pikakassoilla. Onko joku uus trendi? :D Nopeemmin pääsi jonottamalla normi kassalle.

Mitenkä imiset ellää kun heillä ei oo sietokykyä kauheesti. Siinä jonotellessa kuulu hirveetä huokailua aijai ja voivoi ja hillitöntä pyörimistä ympäri kun joutu kassalla jonotella. Mun mielestä jonottelu on ihan mukavaa, voi sen ajan katsella että mikälaisia imisiä maa päällään kantaa. Saa hyvän fiiliksen ja voi olla tyytyväinen itseensä, ettei ole semmoinen kuin kansa yleensä.

Näistä työasioista kun tuli puhe, niin kyllä ärsyttää kuunnella sitä ”Suomessa on työntekijöillä liian helppoa ja hyvät oltavat, haittaa kilpailukykyä yms”.

Saksassa kun on alainen, josta jo edeltäjäni aikaan ollut sanomista, kun asiat eivät edisty. Niin HR vaan toteaa, että hänen pitää suunnilleeen tehdä jokin rikos työnantajaa kohtaan, että päästään eroon.

Ja auta armias, kun pitäisi esim tehdä viikonloppuna töitä jonkun go-liven takia (kuten IT:ssä yllättäen joskus joutuu), niin sitten anotaan Betriebsratilta lupaa. Ja tämä sitten vähän osavaltiosta riippuen, minkälaista tanssia tuohon vaaditaan.

Ai niin, tässähän ei ole enää montaa kuukautta kehityskeskusteluihin. Ai sitä riemua.

Ai niin, tajusin tässä yhtenä päivänä, että tää possu taitaa melkein jo olla viimeinen kallis auto. Eläkeikään kun alle 10v, niin ei viitsi viiden vuoden päästä enää maksaa kovin isoa autolainaa.

Tai jos alkaisi säästämään ihan kaikesta nyt, ja vaihtaisi kolmen - neljän vuoden päästä nyt julkaistuun Cayenne Turboon. Voisi saada käytettynä jo alle 100k€.

1156hv, 1500Nm.

Tai no kyllä tästä nykysestäkin se turpo riittäisi.

Back
Ylös Bottom