Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nosti minussakin päätään

youre_fired.gif

etätöistä: en ole tehnyt päivääkään, enkä missään! nimessä haluaisi tehdä

siitähän oisi aivam kaamea vaiva!

a) ei pääsisi akkojen keittämäle kahville vaan pitäisi itte keittää
b) ei millää npiisaisi puolen tunnin ruokatauko, kun ei pääsisi valmiiseen pöytään syömään vaan joko c)pitäisi itte kokata d) lähteä ulkoruokintaan

molemmissa c ja d vaihtoehdoissa ruokatunti venyisi vähintään 45 minuuttiin!

suosittelisiko maltu ottamaan kovan riskin ja mikrosoftaa #kokorahalla¨

nyt olis nimittäin uuden helkilöauton verran jolle pitäisi keksiä kohde

suosittelisiko maltu ottamaan kovan riskin ja mikrosoftaa #kokorahalla¨

nyt olis nimittäin uuden helkilöauton verran jolle pitäisi keksiä kohde

P/E on aika korkea reippaasti yli 30 kalliilta tuntuu. mutta kaikki anaalit sanoo että osta. Fainäns jahuu 12xstrong buy, 45xbuy. Ei etes yhtä holdia, kaikki on osta. Aika poikkeuksellista tuollainen. Niin turha siinä kai ite olla tietävinään muuta. Analyst price targets $483-730, average $626,46.
En anna muille suosituksia, mutta itse ostan tänään yhden kpl joka tapauksessa ja 2 kpl jos menee alle 500. Tästä saa vetää omat johtopäätökset. #osakesäästöpäivä

Ei ollut Dogmania nyt lyönnissä. Ilotaloko vieny asiakkaat.

Aika sekasin taitaa olla konsepti. Miksi avaavat halpiskauppoja kalliisiin kauppakeskuksiin, kenkäkauppa, ruokakauppa ja mitä kaikkia pennin kauppoja muita ketjuja omistavat...
Alkup konsepti vähän Prisman kaltainen yleistavaratalo landella missä ei ole Prismaa lähimailla oli kait ihan fiksu. Ja siinäkin ettei yritä ruokapuolta, antaa jonkun ruokakaupan hoitaa se ja heitellä pilaantuneet pois.

lähdin hajauttamisessa uusille aloille, eli jätehuoltoon

eli waste managementtia, kuhtalaisesti tulille

vähän jää rahaa microsoftiinkin, vaikka kynmenen

Minulla ja IsollaG:llä olisi maullansa joku ihan muu

G saa, minä en #valitettavasti

Minulla ja IsollaG:llä olisi maullansa joku ihan muu

Te olette ihan oikeita himojörniskelijöitä. Jos on tippunut lumien mukana talon katolta, niin 10s meni, ettei ollut mielessä, mutta jos jäi henkiin niin sitten taas heti kyllä?
Sinunkin pitää vain pyytää nätisti, niin kyllä se siitä sitten. Ja totta se on, mitä tuntemattomassakin sanottiin, usein ne naiset suorastaan vaativat.

En muista, koska olen ostanut tai myynyt viimeksi Suomiosaketta, eikä niitä salkussa ole muutenkaan montaa.

Nyt kuitenkin ollut harkinnassa myydä reilun 10v sitten ostetut Bittiumit tai ainakin osa niistä, kun tuotto 400% luokkaa.

E. Ainoa kovemman tuoton yksittäinen lappu salkussa on Spotify. Sekin kyllä myyntiharkinnassa.

Back
Ylös Bottom