Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäkin ehtoolla sitten vähän pähkinöitä kovan kuntoilusalisuoritteen jäkn.

onko heeseeke havaannu, että on tullut uusi telvisiokanava ja sieltä tuli eilen, ja tänäänkin dartsia: yhdeksältä

aika koukuttava telvisiolaji oli sekin

Ystävä on laitattanut monta vuotta räpsyripsiä ja oli nyt päässyt ko firman mainokseen. Oikein kaunis kuva.

Onkohan minun tähystyskuvamateriaali jossakin kolonoskopiamainoksessa 😳

onko heeseeke havaannu, että on tullut uusi telvisiokanava ja sieltä tuli eilen, ja tänäänkin dartsia: yhdeksältä

aika koukuttava telvisiolaji oli sekin
Moon havaannu etten ole jäänyt paljosta paitsi vaikka en telkkaria juuri katsokaan, koska ohjelmien taso on tämä;

1000024878.webp

Itse panostaisin vähintään ässä malliin, sekä tehot, että muistelen, huom MUISTELEN että 2,7l koneessa oli joku potentiaalinen katastrofin paikka mitä 2,9l (tai mikä se 981 version ässäkone nyt olikaan) koneessa ei kai ollut. Toki nämä on näitä että kaikki räjähtää ja on pilalla, mutta jostain rennlistiltä tms muistan juttuja lukeneeni.
Niin siis puhutteko nyt tuosta ässästä jossa 3.4 moottori?

En muista 987.2 (linkin auto) 3,4l riskeistä, muistelen vaan että 981 (nettiauton linkin auto) 2,7l oli ehkä jotain riskaabelia. Ja niissä alkupään 987.1 3,4 tais olla sitä ims riskiä... e: 981 oli jotain vesipumppujuttuja vissiin

Viimeksi muokattu:
Tarkistusguugletuksen (redditin selaamisen jälkeen) 987.2 pitäisi olla kai ongelmaton 3,4l koneeltaan (ims jutut).

987.1 koneet (millä minä ajoin 60tkm) on kai teoriassa ims riskikoneita. Samoinkuin saman ajan 911sten koneet.
Tjaa...

Sivuprofiili on melkein yhtä hieno kuin mecessä.

d28b3c5b-b284-454c-9dc7-8b55133853f3

6d1d496f-aeb3-4549-b603-c91f69b9e774

Back
Ylös Bottom